23 Aralık 2011 Cuma

blog yazarları için film=)

bugün tarif yok=) izlerken çok zevk aldığım filmden sözetmek istiyorum ........çok film izlemem......izleyemem...... sanırım 4 çocuk ve ev işlerinden ve günlerden zaman kalmıyor=) ama severim sessizce film izlemeyi........
bu dvd yi ablam vermişti emine' ben   izleyemedim ama tam senlik' demişti (yaklaşık altı ay önce) bugün fırsatım oldu ve izledim... çokkkk beğendim....... film çok yeni deyil belki izlediniz belki de yeni haberdar olacaksınız ....
blog yazarlarının izlemesi gerek diye düşünüyorumm....film gerçek hayattan alıntıymış .......ben dvd den izledim izlemek isterseniz arayıp yorulmayın diye filmin linkini ekledim .......
http://www.diziizle-tr.com/julie-julia-filmi-izle.html

izlerseniz ya da izlediyseniz yorum bırakırsanız sevinirim......

balanne den sevgiler........
“Bon Appetit ” ! :)

5 yorum:

  1. insaAllah bende izlemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bu benim çok severek izlediğim hala fragmanlarını internetten izleyip ilham aldığım bir filmdir.Bu arada 4 çocuğun mu var?Süper.. Benimde zamanını bilemiyorum ama, düşündüğüm bir tablo:)

    YanıtlaSil
  3. gday annebal.blogspot.com admin found your site via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your blog http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer most cost effective backlinks Take care. Jason

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters