18 Şubat 2012 Cumartesi

sağlıklı zayıflarmıyım acaba..........

kızım berra yapmış bu resmi ...adını da güzel bir gün koymuş=) çizdiklerinin anlamını sadece o biliyor...büyüyünce hatırlasın.... kaybolmasın dosyaların birinde diye ekledim...
.bugünlerde az yazıyorum çünki az yiyorum =)ve ilk defa kendimden umudum var....tatlı yemiyorum kriz anında bir kuru eriğe tamm diyor beynim veya midem .....sanki onlarda bana sözvermiş ilk defa kararımdan dönmemi onlarda istemiyor sanki....işin ucunda sağlık var işin ucunda hareket var........
ve mutluyum.....
ve çeşit çeşit hazırladığım sofraya elimdeki çayla oturup bir lokma dahi almamak beni mutlu ediyor(şimdilik) görünürde zayıfladığıma dair bir şey yok daha erken tabi 6.günüm ama bu kadar sürmesi bile
başarmışım hissini veriyor......
bu güzelliği yaşamama vesile olan ezgiye tşk esiyorum tıklarsanız http://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/

zayıf günlerde görüşmek üzere=))))))

4 yorum:

  1. herseyin basi azim.ben de ayni dertten muzdaribim ama hala karar veremedim nerden baslayacagima.sevgiler basaracaksin inaniyorum.

    YanıtlaSil
  2. AZMEDEN BAŞARIR HADİ ARKADAŞIM
    :))
    MUHABBETLE KAL.

    YanıtlaSil
  3. eminecimmm allah askına sende kıloluysan ben ne yapmamlıyım acabaaa tarıflerın ıcın tskler ellerıne saglıkk
    malatya hulya

    YanıtlaSil
  4. bu nedu ya , bu nedu ya....emine bana boyle bi sofra hazirla bak gelince, simdiden soz ver.....brokolili makarna muhakkak olsun,lutfen
    rejiminde basarilar... birilerine de ilham olsun...

    vuslat can

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters