4 Ekim 2012 Perşembe

hayırlı seneler annebal

annebala başlayalı 3 yıl bitmiş 4. yıla bugün giriyoruz..........yani bugün doğum günü bloguyuz=))) daha önce kutlamak nasip olmamış hep geç kalmışım.....hep hatırlamamışım.....ya da önemsememişim((((
ne çok şey olmuş yıllara yayılan bu 10 günde 29 eylül 2003de senam doğmuş..... 4 ekimde blogum....6 ekim 2007 de berra.....10 ekim de ben =))))) terazi kolonisi kuracağız sanırsam .....12 ekim 2004 de ankaraya veda etmişiz...londra ya merhaba demişiz......4 ekim 2008 de elvada deme zamanı gelmiş londra ya ankara gene kucak açmış bana ve aileme.......velhasıl güzel şeyler olmuş .... güzel şeyler yaşatmış ekim bize......
cumartesi senanın doğum gününden bir kare.....
bi pasta resmi aradım dosyalarda bulamadım ......ama iyiki yazıyorum ..... iyikii burdasınız(yorum yazmasanızda=) ilerde kızalarıma ve gelinime yemek ve pasta defteri bırakıyorum ....benim içinde anı defteri oluyor......
hayırlı seneler annebal...................

12 yorum:

  1. Nice güzel ,mutlu sağlıklı bol tarifli yıllara....sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Daha uzun uzun yıllara inşallah...

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  3. Ağırlamadan önce hep misafirlerimi
    Nasıl da gezinirim satır satır seni
    Ne istediğimi sanki bilir, anlar beni
    En bunaldığım zamanlarda hızır gibi
    Bir tarif sunuverir lezzetli mi lezzetli
    Annebal sakın bırakma bu işi
    Lazımsın her eve bir tutam sevgi gibi

    YanıtlaSil
  4. canım senin verdiğin emek benim için çok kıymetli
    nice güzel yıllara sevgiyle paylaşımlar yayman için kutluyorum seni
    HALAN

    YanıtlaSil
  5. canım nice mutlu yaşlar olsun bloğuna....benimki kaç yaşında saymayı bıraktım artık..:))) şansınızda hep ekimden açılmış:)) tesadüf işte...unutulmaz anlar bi aya dolmuş..süper.:)))

    YanıtlaSil
  6. maşallah bal annemize
    :)
    nice nice senelere.
    hep mutlu ol.
    bizleride unutma balım.
    ekim ayı sizin için çok önemli.
    bende 27 ekimde doğdum 29 ekimde nişanlandım ekim ayı ortak ayımız
    :)))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  7. nice yilalra anne balim:)

    YanıtlaSil

  8. nice paylaşımlara.
    çok sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. ekim ayı ne çok sey getirmiş sana ve ailene :)))
    bir kızın olursa adını ekim koy :))))
    seviyorum seni ablaaaammmm

    YanıtlaSil
  10. tüm güzel yorumlarınız için tskler....
    beni yanlız bırakmadığınız içinn
    tskler.....
    annebal

    YanıtlaSil
  11. Merhaba blogunuzu incebelliye biraktiginiz yorumlar vesilesiyle buldum. Yildonumunuz hayirli olsun. Ekimi bende cok severim. Bir kizinizla ayni dogum gunune sahibiz: 6 ekim. Allah daha nice guzellikler gostersin 12 ayin hepsinde de.

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters