28 Haziran 2013 Cuma

karadeniz turu

bal ailesinin karadeniz tatili bitti.....karadeniz diyorum ama erzincan ve sivas da var arada ....her gün post yazmayı düşünüyordum ama telefonum beni yarı yolda bıraktı yazdıklarımdan sadece 1 post yayınlanınca bende eve dönüşe bıraktım yazıları....bazı fotoların nerde çekildiğini hatırlayamasam da hatta sıraya koymaya çalışıp koyamasamda (((( idare edin.....
pazar sabahı sivas sıcak çermik le başladı yolculuğumuz....dün tokat turhaldan ankara ya gelişle son buldu....sırayla nerelere uğradığımızı yazıyorum.....sıcak çermik de havalarla iki gece  kaldık ordan sivasa havalara geçtik 1 günde orada kaldık hep beraber gümüşhane kürtüne devam ettik kürtüne giderken erzincana terzi baba türbesine iki saatlik bir ziyaret yaptık.....2 gün beraber kaldık havvanın eşi abdullah abinin işi nedeniyle onları sivasa uğurladık....bizde ev sahibemiz halime ablalarla eynesile geçtik.....eynesile ziganadan geçtik....zigana da yediğimiz lezzetlermi güzeldi doğa harikası yeşillik mi karar veremedik;=) eynesilde bir gece kaldık mustafa eren hazretlerinin kabrini ziyaret ettik....ordan bir yaylaya çıktık adını unuttum ((((( yayladan samsuna geçtik ben çocuklarla çarşambaya gittim kardeşim ayşemle bir gün geçirdik....samsunda iki gece kaldık....turhala giderken amasya da akşam namazı için iki saat mola verdik ırmak boyu gezdik...amasya bana huzurlu gelir her zaman ....şaşırtmadı beni gene huzurluydu amasya........2 gece de turhal da kaldık ve ankara bizi bekler dedik......evimdeyim.....

erzincan terzi baba türbesi
tirebolu da denize giren bal aileden kalanlar......
amasya ırmak kenarı.....
zigana dan muhteşem güzellik.....
eynesilde gün batımı ve görünmeyen ben =)
sivas çıkışı gül bahçesi.....
gümüşhane yolunda gelincik tarlası....
kürtün ....pencereden manzaram......
zigana da tam tepede hala yaşanılan ev.....
erzincan....abrurrahim reyhani hz. türbesi.....
direksiyonda ahmet ....sivas yolunda ..
unuttuğum yayladan bir görüntü....(çocuklardan öğrendim ladik yaylasıymış)
çarşamba......eymen kuzenlerinin tadını çıkarıyor.....

4 yorum:

  1. çok güzel geçtigi belli sizin adınıza mutlu oldum lutfiye

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir tatil ailecek maşallah

    YanıtlaSil
  3. yine akışını yakalayamadığımız bir annebal gezisi :) tatil sana yarıyor kesinlikle..

    YanıtlaSil
  4. Cekirdekli fotograf niye yok ki ;))) eymen ve ben sizi seviyoruz...

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters