18 Eylül 2013 Çarşamba

Hayat;)

Hayat sürprizlerle dolu..... Sürpriz demek belki yanlış Allah'ın bize lütfettiği güzellikler ve nasiplerle dolu..... 2013-2014 eğitim yılı ve ben pınar Koleji'nde Kur'an dersi hocasıyım:))))) hayatımdaki bu güzelliği sessiz sedasız olan sizlerle paylaşmamak olmazdı;)))) konuşmasanız bile beni okuduğunuzu biliyorum;)))) sessizliğinize beni bile alıştırdınız helal size;)))) velhasıl Kur'an öğretmek kuranla hemhal olmak bana her zaman iyi gelmiştir Rabbim muvaffak olmayı nasip etsin......
Ve kış gelmeden bal ailesinin dün akşam yemeği;) ben tavuk haşlama yapacakken hamsileri görüp dayanamamış almış eşim.....tavuk haşlama bugüne bırakıldı ve 1 tava hamsi yanında salatayla afiyetle yenildi.... Ben hamsiyi daha doğrusu balığı kar yağarken severim(konumuzla alakası yok ama arabaşınıda kar yağarken severim) ama dün kar yağmazkende yemeyi sevdim;)))))) 
Yapımı çok basit olan hamsi tavayı yapmak isterseniz yarım kilo temizlenmiş hamsiyi 3-4 çorba kaşığı Mısır unu ve Tuzla harmanlayın hamsi tavasında sıvı yağla arkalı önlü kızartın.....afiyetle
Önemli not: kızartırken muhakkak sıvı yağ kullanın tabii çıtır çıtır ve lezzetli olmasını istiyorsanız 


Bugün kü tarif haber ağırlıklı bir yazı oldu;))) son haberimizde Mehmet keremden dünyaya teşrif edeli 23 gün oldu .....o kadar minik ama bir o kadarda erkek;))) şimdilik koklamaya gidiyoruz ve ben hariç sohbetteki herkesin bebek özlediğini farkediyoruz ..... sohbet arkaşımız aynı zamanda komşum Sultan'ın bebeği bugün sohbetçek onu görmeye gittik .....hayırlı sağlıklı ve huzurlu bir hayat  diledik..... Pasta da ince düşünceli arkadaşımız Zehra'dan;) Zehra hep bizimle ol hep ince düşünceli ol;)))))

11 yorum:

  1. bebegin kokusu aklıma geldikçe nefesimi çekiyorum böyle bir koku olamaz unutmuşuz biz o kokuyu meryemin dedigi çok canımız çekti Rabbim bizlerede hayırlıysa nasip etsin inşallah.lütfiye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım tüm isteyenlere nasip etsin inşallah😘yakın zamanda da sana inşallah;))))))

      Sil
  2. okuyoruz ses veremesek te annebal
    hayırlı uğurlu olsun Rabbim muvaffak etsin
    hamsi harika görünüyor
    bebek bambaşka acayip bebek kokusuna ihtiyacım var benimde bu aralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuzu hissediyorum ama ses vermenizi seviyorum;)))) teşekkürler Naciye;)

      Sil
  3. maşallah diyorum mehmet kerem'e
    size de kolaylıklar diliyorum Allah muvaffak etsin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn ......yorum ve ziyaret için teşekkür ler Tombul tarifler......

      Sil
  4. neden benim kızım orda okurken orda öğretmen olmadın emine hanımcım nedennn nedennn :) hayırlı uğurlu olsun öğretmenlik hayatın da inşallah :) kerem bebekler de çok tatlı olurlar analı babalı büyüsün inşallah <3 komşun aynur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebessüme vesilesin Aynur hanımcımm;) nasip diyoruz bu işe....yorumun için teşekkürler

      Sil
  5. oy oy maşalllah :) rabbim analı babalı büyütsün. çok gitmeyi isteyipte gidemediğim :) burdan görmnek varmış :) rabbim hayırlı gelecek nasip etsin..:) PıNaR...

    YanıtlaSil
  6. Annebal nelere vesile:))) sanada burdan görmek nasipmiş..... Darısı başına sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Okul isin hayirli olsun , bir ara Ayrintilari konusurz ins. Hamsiyi de canim nasil cekti citir citr, turkiyede olmak vardi simdi. Sultana da cok sevindim hatta bir ara gorusup tbrik etmek isterim, Allah mubarek etsin.... Keremli kilsin insaallah. Vuslat can

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters