20 Ocak 2014 Pazartesi

bal çocuklar

senam 1,5 yaşında londra daki ilk 6 ayımızdan bir kare nisan 2005


 berra bir aralar maviş maviş bakardı.....ocak 2008

 sena londra meydanın adını hatırlayamadım.....arkada canım  aynur ve berra=)
sena 3 yaşlarında londradaki ikinci evimiz...
 


 babamızın klasik idmanları sena   ağustos 2008

bugün tarif yok ( elimdeki tüm tarifler uzun ayrıntılı yazmaktan korktum sadece ....yoksa bol vaktim var ama uzun tarif yazarken kelime seçeyim anlaşılır anlatayım diye derdim olunca tarif beklemede kalıyor....
araya zaman girmesin diye bal çocukların fotoğraflarını ekleyim dedim.....

1 yorum:

  1. Bal çocukkar bir harika maşalla çok güzeller.. Berranın bendeki yeride ayrı ;) allahım onlara güzel şans huzurlu sağlıklı bir hayat nasip etsin ikisinide öpym kocaman😀

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters