25 Mart 2014 Salı

annebal

annebaldan selammmm....tarifsız bol resimli bir yayınla merhaba diyorummmm ...yazmadığım günlerde kayınpederim hastaneden çıktı.....gülrana ygs ye girdi....ve evin büsbüyuük temizliği yapıldı.....yani güzel şeyler oldu ben yokken.....bol resimlerle anlatayım bu günleri istedim ...eğer yetiştirebilirsem akşama da bir tarif ekleyeceğim.....                                              ilk resim 3 kuzen ...zeynep kardeşim sümeyyenin biricik kızı senadan 6 ay büyük ....ve ömer eymen sümeyyenin küçüğü kardeşim ayşe hümeyranın oğlu pek tatlıdır kendiler daha doğrusu şahsına münhasırdır anlatılmaz yaşanır ve eymen 3 ay sonra bir kızkardeş bekliyor.....ve senaaaaa benim masum prensesim hepinizi çok seviyorum ....bu fotoğrafı kim çekti bilmiyorum ama telefonumda görünce pek mutlu oldum teşekkürler gizli kahraman......... 
sena pazartesi okulunda kuran yarışmasına katıldı ve yarışma sonrası güzel bir koro dinletisi vardı....
ve pazartesi akşamı kuran yarışmasından sonra sevgili başbakanımız mahallemize gelmiş eve gitmeden kısa bir miting turu yaptık başbakanımızı uzaktan da olsa gördük...kızların aşırı ısrarıyla gittim yoksa her gün tv de görüyorum ben kendilerini...hem de bir miting maceramız olsun istedik......


veeeee aylar sonra yapılan büyük temizlik sonrası evim...hep böyle temiz kalsa ne olur sanki .....illa kirlenmek zorundamı((((((((zorundamı.......


gülrananın sınava girdiği okul hatıra kalsın istedik.....beni bekleyin bir yere gitmeyin sakın diye tembihledi....ama biz anne ve kız ilk önce arabada yasinleri okuduk duamızı ettik daha sonra lcw yı gezdik satı abla da kahvaltı yaptık ))))) 


çıkmadan yarım saat önce geldik merakla bekledik......

senam kuran yarışmasında dereceye giremedi ama güzel kuran okuduğu ve katıldığı için plaket aldı.......

2 yorum:

  1. oglu uyutmayan sultan26 Mart 2014 04:10

    Su sondan bi onceki resim..kızın icindir yorumum ..o ne. Masumluk o ne agırlık o ne yapmacıklıktan uzak bir durus maasallah..

    YanıtlaSil
  2. sevgili oğlu uyutmayan sultan......adınızı çokkkkk beğendiğimi belirtmek istiyorummm....bu günlerde geçer le size cevap vermek isterim=))))) ve beğenilen fotoyu ilk foto yaptım haberiniz olsun =) güzel yorumunuz için teşekkürler....yorum için keremede ayrıca teşekkürlerimi ilet lütfen....

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters