11 Temmuz 2014 Cuma

gidişler

gülranam londra da .....bu gidiş fotoğrafı çok manidar....beni hüzünlendiriyor....bu gidiş sadece londra ya gidiş deyil sanki annem sizinle olma süremi tamamladım artık gidiyorum der gibi.....lise bitti üniversite sınavları güzel geçti ankara dışıda yazdık....bakalım nasip neresi olacak....büyük bir heyecanla londraya gitti.....heyecanla gelecek 2-3 gün sonra kazandığı üniversite açıklanacak....başka bir gidiş fotoğrafı eklenecek annebala... ara sıra dönüş fotoğrafları eklensede gidişler daha fazla olacak.....
canım kızım
 çizdiğin yolda o kadar güzel yürüyorsun ki sonuna kadar yürü evladım...
herşeyin en güzeline layıksın 
nadide kırılgan bir gül misali
güzel yüzün mahsun yüreğin hiç solmasın 
hep mutlulukla dön huzurla dön evine ocağına gönlüme
evlat olarak senden razıyım 
kul olarakda rabbim razı olsun 
seni seviyorum.....
özledim

1 yorum:

  1. duygusal Anne sultan11 Temmuz 2014 17:29

    Bi anne olarak duygulandim cok fena. 💔💔bisey yazamiycam

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters