20 Eylül 2014 Cumartesi

-2300 gr

fotoğraf dün öğle sonrası ara öğün den ....tadı görüntüsünden çok daha güzeldi....fırına koymadan önce üzerlerine tarçın serptim ve tatlı isteğim yokoldu.....bunu bir çok meyve ile yapabiliyorum
bugün -2300gr gördüm tartıda inanamadım ....sanırım arızalandı kendisi
yarın sabah bunun üzerine eksi görürmüyüm bilmiyorum ama temkinli davranıyorum sevinç konusunda=)

19 eylül
sabah 7 30
1 kase yarım yağlı sütle müsli
10 30
fırında peynirli ekmek 
nane domates
1 fincan yeşil çay
12 45
yarım şeftaliyi dilimleyim tarçın serptim fırında 15 dakika pişirdim
1 tane cevizle yedim 
17 00
peynirli tost 
kıvırcık kırmızı biber nane maydanoz la salata
20 30 
yarım armut 
7 tane fındık

umarım gördüğüm rakamlar doğrudur her gün tartılmanın doğru olmadığını biliyorum ama bu eksiler benim devam etmemde önemli rol oynuyor


2 yorum:

  1. cnm masallah sana durmak yok yola devam ben de yaz dan beri 6 kilo verdim cok sukur benim metodum da kucuk catal ve ka$ik kullanmak inan herseyden yiyorum ama catal kasik kucuk olunca yemesi uzun suruyor ve doydugunu hissediyorsun simdi eski yedigim tabak boyunun yarisini ancak yiyorum cooook mutluyuuummmm ikra ablaniz

    YanıtlaSil
  2. darısı başımıza ikra abla güzel yöntemmiş denemeli
    ankaradan sevgiler......

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters