21 Eylül 2014 Pazar

+700 ;(

dün demiştim çok sevinmiyorum yarını bekliyorum diye.....iyiki beklemişim az sevinmişim...doğru yolda olduğumu biliyorum bu da bana yetiyor...basküldeki eksiler benim için sağlıkla eş değer 
acıkmadığım gibi yediklerimden lezzet alıyorum bunu daha önce de belirttim her şeyi yerken hiçbir lezzetin tadı olmuyor ama sınırlı yediğin zaman tadına varamadığın bir çok lezzetin önemini anlıyorsun bu da artılardan biri 
bugünkü baskülün sonucunu düne bağlıyorum çok geç kahvaltı ve düzensiz öğün 
maalesef hafta sonu bugünde gene gecikmeli başladık güne yarın 1 hafta olacak çok az şekerli bir hafta bu hayatıma kattığım güzel ve sağlıklı bir hafta artı 700 bile beni yolumdan döndüremez inşallah

20 eylül 2014
sabah 11 30
1 yumurta 2 yeşil biber ve 1 domatesle menemen 
1 dilim köy ekmeği
1 fincan yeşil çay
oğle sonu 16 00
1 tane ayran 1tane lokum
akşam 18 00
1 kase nohut
1 kase cacık 
saat 20 00
3 tane gün kurusu
7 tane fındık

erken kalkmanın güne erken başlamanın  önemini bir kez daha anlıyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters