22 Eylül 2014 Pazartesi

bir haftada eksi 2.100 gr

gün boyu okuldaydım akşam üzeri eve geldiğimde misafirler vardı yazımın gecikmesi bu yüzdendir
fotoğrafı instagrama yüklerken Menemen candir menemen olmayan yemegin adidir menemen sabah kahvaltisidir ogle yemegidir aksam kurtaricidir kisaca menemen asktir yazdım sultan cevaben yazmış ki
ne menemenniş yaaa kalkıp yapasım geldi;) bence menemenin hikayesi aynen yazdığım gibidir

artık günlük kg bildirimi yapmayacağım haftalık  yapmanın daha doğru olduğunu düşündüm gün boyu okuldayken su tüketimim azalıyor son 4 saat üst üste dersim olunca ara öğünde geçiyor bu aksaklıklara rağmen yılmak yok yola devam 
buraya yazmak beni hizada tutuyor kendim için yazıyorummm 

21 eylül
sabah 11 00
1 yumurtayla yeşillikli salata
2 dilim çavdar ekmeği
1 çatal incir reçeli 
pazar kahvaltısının hakkını vermişim ;(
1 fincan yeşil çay
saat 13 00
3 tane günkurusu 
6 tane fındık
saat 16 30 
1tane kabak ve 1 kırmızı biber ince ince doğradım pul biberleyip ızgara yaptım 
üzerine 4 kaşık yoğurt ve maydanoz döktüm karıştırdım foto yarın 

akşam 20 00
bir tane fırınlanmış but

bugün yemişimde yemişim ((((buna ragmen baskül 2.100 gr brawo bana 
haftaya pazartesi rakamları pek merak ediyorum 
aynı düzende daha organize devam inşallah

1 yorum:

  1. Ewt yaptım ve bi ekmege yakın da ekmek yedim bir tava menemenle ╰_╯ sonra aksama kadar ıcımden cok guzel seyler gecırdım sana; )))

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters