19 Eylül 2014 Cuma

eksi 1.100 gr

hayırlı cumalar..... bugün 5. günündeyim baskul sevindirdi beni....ara sıra tatlı krizlerim olmasa halimden memnunum....ne tatlıymış arkadaş dedirtiyor bana ekmek yemesem olur pilav makarna yemesem olur amma iş pastaya gelince beni durdurabilene aşkolsun (((( aslında tartı daki rakamlar şaşırttı beni dün tüm gün okuldaydım ve ara öğün ara öğün birbirine girdi ve akşam yemeğinde iki kaşık sulu yemek 1 kaç tane çekirdeksiz üzüm  yedim ve olumsuz düşünmeye başladım gene mi yapamıyacağım daha planlı olmak gerekiyor belkide diyerek ......
ama dönmedim yolumdan 5. gündeyim   inşallah 5.haftalarıda görürürz inşallah
fotoğraf bugünkü kahvaltıma ait

18 eylül 2014
07 30 
1 tane muz 
1 tane incir
ara
2 tane mısır patlağı 
2si 1 arada kahve
öğle 
arabaşı çorbası 
salata
4 kaşık kuru fasulye
ara 
1 tane mandalin 
akşam 
4 çorba kaşığı yoğurt
sumak pulbiber yulaf kepeği ve ince doğranmış salatalık

muhakkak 3 litreye yakın su içiyorum yürüyemediysem evde ip atlıyorum 

3 yorum:

  1. Yazdim yorum ... Cikmadi :(

    YanıtlaSil
  2. sevgili adsız cıkmayan mesajını merak ediyorum aynı zamanda kim olduğunuda

    YanıtlaSil
  3. Benim vuslat can ,,, heeep yazarim , yazariiim cikmaz ya , cikmamisti yine... Bunu yazinca cikti ne olduysa... Allah yardimcin olsun rejiminde... Sanki menu zenginlesiyor arada:) salatalar vb.... Good luck sister

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters