23 Aralık 2014 Salı

wi-fi teknoloji yoksunluğu

3-4 gündür hayretler içerisindeyim ? eskiden biz ne yapıyorduk telefonsuz wi fi siz bir hiç miydik ???
diyorum ama hiç olmadığımızı da biliyorum o yüzdendir bu hayretim ......
cumartesiden beri wi fi bozuk telefonum başka şebekeye geçeceğim için kapalı ve ben boşluktayım ((
elim ayağım sağ kolum yok gibi hep eksiğim sanki......ne zaman bu kadar alıştık onu da hiçççç anlamıyorum .....şimdiki çocuklara verilecek en büyük ceza ellerinden telefonu almak ya ben de elimden oyuncağı alınmış çocuk gibi mahsun ve buruğum ((( ama bu duygudan nefret ettim onlar olmadan da çok çok güzel zaman geçiriyordum .....bu alışkanlık ve bağımlılık hiiççç hoşuma gitmedi şu an te
aniden gelen misafirlerimden dolayı  sözüm bitmeden kapatmışım sayfayı.....ve kelimenin sonunu hatırlayamadım hafızamı da zorlamadım tek bildiğim teknolojiyi severim ama hayatıma bu kadar müdahil olmasını sevmedim sevmiyorumm
bugünkü fotoğraf londradan mihribandan muhakkak yap dedi ama bana teferruatlı geldi altı üstü kurabiye pasta olsa profiterol olsa uğraşılır ama kurabiye için fazla uğraş geldi yapmadım tarifini de istemedim ama görüntüsü güzel görüntüsünden mahrum olmayın istedim ;)

karşımda halime ablam ve hacer varken ben görev aşkıyla yazımı bitirmeye çalışıyorum =) onlarda görev aşkıma saygı duyup lütfen yazını bitir dedikleri için teşekkür ediyorum
ben misafirlerimden razıyım Allah da onlardan razı olsun

en yakın zamanda güzel tariflerle burdayın az kaldı ...........

2 yorum:

  1. peki bu güzel görüntünün adısı nedir emine hanımcımm ??? :))))

    YanıtlaSil
  2. şeftali kurabiye aynur hanımcım .

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters