4 Şubat 2015 Çarşamba

londra 2015

londra aziziye camii eşim yine yeniden mihrap ta
sinama salonundan camiye çevrilmiş bu camiyi seviyorum
sevgili ayşenin çok güzel tatlısı o kadar çok masaya oturduk ki senayı çağırdım bu tatlı yı kimde yedik diye =((( bu sanırım kötü bişi hafızam nerelerde acaba ???ve gene ayşenin evinin koridorlarında ahmet yavuz enes yunus sena ve beraa



üç masal prensesi eyşan berra  esma sultan

tek masa fotoğrafı var oda sevgili komşum aynurun güzel bir sabah dı her sabahımız böyle güzelliklerle dolu olur inşallah
dönüş yolculuğunda tam 1,5 saat kar yağdı ve biz uçakta bekledik sonra uçağın karlarını temizlediler ve ankaraya 2 saat gecikme ile geldik 



londraya gidildi gelindi....bir tek kare londra caddeleri binaları fotosu yok .....bunun nedeni artık eskisi kadar fotoğraf çekmemem mi ?londra nın buzzzz gibi soğuk olması mı? londra ya gelmişken kültürel geziler yapmak yerine evden eve dost ziyaretler yapmam mı?
nedenini bilmiyorum ama londra fotoğraflarını paylaşayım dediğimde bundan çok daha fazlasını umuyordum=( ben bile hayal kırıklığına uğradım 
amma velakin az fotoğrafa rağmen dopdolu 15 gün geldi geçti....niye çok yorulduğuma hala mana veremiyorum gezmeden dostlarla sohbetten yorulurmu ,onu test etmeye gitmişim sanki =) test ettim onayladım sabah öğle akşam farklı sofralara oturup farklı dostlarla muhabbetten yoruluyormuş insan 
ama güzel yorgunlukmuş ankaraya gelince 3 gün 3 gece dinlenme ile geldi geçti bile güzel anılarla dolu ,bazı hayal kırıklarıyla ve bir sürü mutlulukla geçti her londra seyahatinden sonra bir daha gelirsek 3 günlüğüne gelelim diyoruz hıp hızlı bir gezi ....buradan bakınca çok olası gelmiyor ama ya nasip......
londraya gülranam olmadan gittik...gülrana sınav sonrası tek başına yapmıştı londra gezisini...sanırım artık hep bizsiz yapacak .....sanki bana öyle düşünüyor gibi geldi....

sevgili ev sahibelerimiz dilay ve mihribana canı gönülden teşekkür ediyorum zordur 5 kişilik aileyi birer hafta ağırlamak allahım sizlerden razı olsun bize gösterdiğiniz güzellikleri rabbim hem bu dünyada hem de ahirette sizlere göstersin ve bir günlük sevgili ev sahibem melek aniden gelişen misafirlerine anında çok güzel ağırladığın için teşekkürler
bir dahaki buluşmamız ankara da olur inşallah


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters