1 Aralık 2015 Salı

konya...

esselam.....nerelerdeyim gene acaba....yoksa blogu her tıkladığınız da karşınıza çıkan yelpazeli patetesi görünce böyle blogmu yazılır dediniz?
blog demek her gün yazmak demek her gün taze selamı okurlarından eksik etmemek mi acaba...
şık sunumlarla bayanların gönlüne hitap etmek midir sebep?
güncelliği kaybetmemek adına her şeyi hoyratça yazma mıdır acep?
=)))))))
yazdıklarımı okuyunca güldüm ki fotoğrafları eklerken böyle bir yazı aklımda bile yoktu 
hala da yok ...


fotoğraflardan anlaşıldığı üzere 5 günlüğüne konya ya gittim berra ve senayla 
gülranamın öğrenci evine misafir olduk
3 tıp öğrencisi 1 bilgisayar mühendisi öğrencisiyle güzel 5 gün diyeceğim ama 
çok çalışkan öğrenciler çarşamba perşembe ve cuma okulda olunca bize gezmek için cumartesi   kaldı tek gün de yetti inşallah
elif gece uykusu gelmesin diye kahve yaptı bana da ikram etti her gün kahve içilen evde ikram çay bardağıyla olunca şaşırdım fincan almak için tüm girişimlerim sonuçsuz kaldı =)ben her gün kahve içsem asla çay bardağıyla içmem her şeyin keyfi vardır kahfe nin keyfi de fincandır efem bilmeyenlere duyurulur



elif bu dedeyle fotoğraf çektirmek istedi (içinden) dönüş yolunda tekrar namaz da karşılaşınca uzaktan çektik kim olduğunu bilmeden sevdik dedeyi kıyafetlerine hürmeten

canım kızımın evini çok beğendim pek beğendim klasik öğrenci evinden çok 5 yıldızlı apart modunda Allahım nazarlardan korusun ve bahşettiklerine şükredebilmeyi nasip etsin inşallah




2 kere senamın bademcik ve geniz eti ameliyatı için iptal ettiğimiz gezimiz azmeden herşeyi başarır sözünün sonucuydu =)
gülranama arkadaşları sultan gamze ve elife huzurlarınızda teşekkür ediyorum 
en yakın zamanda daha kısa ziyaretlerim olacak bekleyin=)
yarın ahmet yavuz ve arkadaşları için yaptığım fındıklı kek le burdayım inşallah

3 yorum:

  1. Son paragrafı 3673636kere okudum anlayamadım :)))

    YanıtlaSil
  2. sevgili adsız kim olduğunuzu çok merak ederek sorunuzu yanıtlıyorum =)
    hala anlamazsanız lütfen yüksek sesle okuyun
    biz 5 kız kardesiz 5 kardeşin en yakın arkadaşı bizim evin 6. kızı olur
    benim de 3 kızım var fotoğraftaki kırmızı başörtülü elif gülranamın ortaokuldan beri en yakın arkadaşı kızımın yakın arkadaşı bizim evin 4. kızı olmuştur demek istedim
    umarım anlaşıldı =)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ben bi kere okudum, hicbisekilde anlamiycagim icin daha okumuyorum... Neyse, cok sevgili, samimi bir ortam , anliyacagimiz .. Ve bu kiz cok kiymetli ( elif ik yani))) . Gelince beni de gotur, Konyaya lutfen

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters