17 Nisan 2016 Pazar

dua dua eller

güzel haber tez yayılır diye düşünüp buraya yazmamıştım ama sevgili adsız sonuçlar çıktımı diye kısa ve öz yorum yapınca yarını bekleyen yazı sizinle
otoimmün hastalığım varmış=) 
perşembe sabahı sabah 09 00 da gelen mesajla (hastanemizde bulunan 3785 protokol nolu sonucunuz çıkmıştır patoloji bölümünden alabilirsiniz sağlıklı günler dileriz) vayyy ülkemin hastanesi mesaj yollamış bana  ve biyopsi de çekilen çile boşa gitmemiş acılar unutulmuş sonuç çıkmış 
ve raporda kanser yazmıyor ama yazılanıda ben anlamıyorum otoimmün bizim anlayacağımız dille doktorun anlatımıyla bağışıklık sistemi zayıflayınca güçsüz kalan karaciğeri diğer organlar dışlamış
enzimler ondan fırlamış karaciğer görevini yapamamış 
kortizonlu bir tedaviye başladık cuma günü 
günde 12 hap alıyorum açken tokken yemek arasında 
her ay kontrol ve heyet var ilaçlar kontrol edilecek 
sonuçlara göre doz değişimi yapılacak mış
uzun bir tedavi dönemi beni bekliyormuş 
hastalığı verende ALLAH alacak olanda 
kahrında hoş lütfunda 
hastayken can derdine düşünce gece uyku tutmazken herkes uyurken 
dua dua eller ancak açılıyor
can derdi gidince rahat uyku seni bırakmıyor dua ederken eller karıncalanmıyor
kalb yalvarmayı bilmiyor

selametle

2 yorum:

  1. Bi bana takılsan ben senin immune systemini tavan yaparım da takılmıyosun. Wheatgrass, wheatgerm ile başlıycaksın, hayırlısıyla bi gelirsem ben sana bi organic food suplement box hazırlıyım şimdiden. Rabbim şifa versin acilen,,, o dualarına bizi de kat ltfn

    YanıtlaSil
  2. Bu resim de nedir??? İkisi de pek güzel

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters