16 Mayıs 2016 Pazartesi

doktor bildirisi hastane sonuçları

senamın fotoğrafıyla selammm a dostlar.... güzel haberlerim var doktor sonuçlarımdan 

....bugün heyete girdim sonuçlarım güzelleşmeye  başlamış kortizon 1 azaltıldı yeni bir ilaca başlatıldı 1 ay sonraya kan ve heyet için randevü alındı ....
doktorlardan Allahım razı olsun pek güzel ilgilendiler ....ilk doktor hikayemi yazarken ne şikayetle geldin dedi hematoloji ye kan verdim sonuçlarıma binaen gastroentolojıye (doğru yazdımmı acaba)
gönderdiler ultrason sonucu biyopsi buradayım dedim kaşlarını kaldırdı tesadüf dedi ....o yazmaya devam ederken sordum kan aldırmasaydım nasıl öğrenecektim bu hastalığı  dedim... doktorun cevabı aynen siroz olacaktın öyle gelecektin dedi bir sürü sorum daha vardı ama hepsini unuttum  yani karaciğer bitecekti bizim haberimiz olmayacaktı .......Allahım ne büyüksün ne merhametlisin imtihanın bile güzel şükürler olsun dedim sorulara gerek duymadan bu da gelir bu da geçer ya hu dedim geçecek inşallah 

şekeri çok kısamadığımı söyledim bilakis çok yediğimi demesem de eğer kısssaydım sonuç çok daha güzel olurmuydu dedim hayır dedi bu cevap beni biraz rahatlattı ama bu ay biraz daha dikkatli olmak istiyorum inşallah 

tarif eklemeden bilgisayardan bir çiçek ağaç manzara fotosu koyayım dedim ....amaç buydu ama her taraf senanın fotolarıyla dolu kızım çekmiş çekmiş pek becerikli sena fotoğrafta da 
ustalığını konuşturmuş =) pek beğendim yarım sena dokunsalar ağlaycak sena fotoğrafını 

sağlıkla sağlıcakla ve huzurla..........

4 yorum:

  1. Ahhh işte bu anneler :) anneniz sag olsun. Annelerimizi her zaman dinliyelim :)) gecmis olsun...

    YanıtlaSil
  2. Allah acil şifalar versin. Sizin her gün duacınızım insAllah :) Tarifleriniz çok çok güzel. Eşim çocuklarım bayılıyorlar :))

    YanıtlaSil
  3. Ana sozu dinle diye bosuna dememisler. Hamdolsun, yine direktenndondu senin gol bacim.

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters