15 Eylül 2016 Perşembe

bir sürü anı

gümüşhane kürtün barajın ortasındaki ağaca dikkat onca suya rağmen dimdik ayakta zamanında köymüş baraj yapılınca köy halkı yukarılara göç etmiş ağacın bütün arkadaşları yok olmuş ama bizim ağaç her gidişimiz de bizi selamlar=))

 bu da gülrana nın objektifinden ben bir türlu manzara fotosu çekemiyorum çok sıradan oluyor kızıma rica ediyorum bende... kürtün barajı
     

ben hariç çay sever bir ailemiz var zigana da yakılan semaver ve muhabbet
3 katlı yazlığın bayanlar bölümü bu evin havasını seviyorummm


ve her an her yerde özellikle de akşamları ve deniz kıyısında çekirdek sevdamız denize girmek mi kıyıda çekirdek çitlemek mi diye sorsalar çitlemek kazanır =))))) bir de benim için her daim tuzsuzu aranan ama bulunamayan..... 

bolu gölcükten berra ve köpeği tarçın ben ne kadar korkuyorsam o da korkmadığını göstermeye çalışıyor 
ben mutfakta çocuklara tahammül edemem ve bir şey yapmalarına izin vermem ya komşum meryem sabır timsali bu konuda erişte işine başlayacağız bu kadar eleman varken =)))
ve beni şaşırtan çocukların önündeki hamurları kendileri açmaları .....izin vermek lazım çocuklara tahammül gösterip içindeki cevherleri çıkarmalarına....





berra ve serra yeni tanışan ama çok iyi anlaşan güzellikler

beyler her daim sohbetteler hanımlar dünya telaşında beyler ahiret 

ve kızımın telefonundan güzel bir manzara fotoğrafı gün batımı yalova armutlu

hatice meyra ve hatice sare bizim ailenin en minikleri ve en özlenenleri

son kare de aksaray dan eyşan ve berra 
iki minik anneleri gibi koyu sohbetteydi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters