11 Ekim 2016 Salı

yaş olmuş 40





2 gün gecikmiş 40 yaş yazısı
annebal 40 olmuş kocaman olmuş ve büyümüş
bedenen 60 yaş ruhen 28 yaş nüfusda 40 gösterir annebal
bir kaç gündür yoğunlukla pc başına geçenedim amma başımı yastığıma koyduğumda ne zaman geçti bu yıllar diye düşündüm  
mutluysam sonuna kadar mutsuzsam dibine kadar yaşamışım ve hep iyi ki yaşamışım
denilen bir 40 yıl
evlatlarım eşim annem babam kardeşlerim ve dostlarım her zaman benimle olan iyilik meleklerim 
hatalarımla beni sevip  yanımda olduğunuz için teşekkürler






10 yorum:

  1. Allah hayırlı uzun ömürler versin Emine Hanım'cım :D Siz her şeyin en güzelini hakediyorsunuz iyiki varsınız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn teşekkürler sema hanım

      Sil
  2. Vay vay, maşallah bacım. Annebalın dogum günü yurtta ve dış temsiciliklerde ne kadar da coşkuyla yaşanmış böyle , ben de kaçırmışım... Hayırlı, afiyetli bir ömür diliyorum bacım,������. Ne zmndır girmemişim , özledim blogunu..., ben blogda tura çıkıyorum, grsrz inş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sevgilli yaşdaş arkadaşım ne iyi geldi yorumların daim olsun efem =)))

      Sil
  3. hocam blogunuzu yeni keşfettim daha ayağımın tozuyla gelmişken doğum gününüzü kutlayayım bari mutlu yaşlanın :) tarifleri de takipte olacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sevgili adsız öğrencim yorumlara devam inşallah=)

      Sil
  4. NİCE SAĞLIKLI MUTLU SENELERE INSALLAH CANIM

    YanıtlaSil
  5. Guzel kalpli Emine ablam, ailecek gozleri piril piril bakan Bal ailesinin guleryuzlu annesi Emine ablam, yuzun hep gulsun nice mutlu senelerin , saglikli hayirli omurlerin olsun, Rabbim hepimize saglikli ,uzun ,guzel omurler nasip etsin , hep beraber yaslanalim, torunlarimizin torunlarinin ellerinden taze caylar icelim, oturup sohbetler edelim insallah. Seni seviyorum 😘💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gecikmeli teşekkür) bende seviyorum londra dostlarımı

      Sil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters