10 Ocak 2017 Salı

bazen sadece yazmak istiyorum fotoğraf yok tarif yok sadece içimden geçenler....olur mu ki ??? içime sinmezse silerim ben bir yazayım da....ahhhhh ahhhhh içim akşamdan beri ahhhhhlar çekiyor ....vardır her işde bir hayır bizim göremediğimiz bilemediğimiz muhakkak ....buna sonsuz iman ediyor ve inanıyoruz inşallah....hiç ummadığıınız bir şekilde yara alırmı bu kalb 9 yaşındaki bir çocuğun bakışına ailenin tüm fertlerini dahil edermi bilen inanan müslüman...akşamdan beri nerede yanlış yaptım diye düşünmekten başıma ağrılar girdi tek taraflı hatanın olmadığını düşünürüm her olayda ...hata kimdedir diye araştırmadan örtmeye çalışırım belki benim yaptığım yanlış belki bağıra çağıra savunmalıyım ( yazarken bile güldüm bağıra çağıra ).....bile isteye yapılmayan tüm hatalarımızı karşılıklı affetmek en güzeli belki de.... dünya dertlerini dert etmeyeceğim diye söz verdim kendime yıllllaaaar önce sözümü  sonuna kadar tutuyorum ya ALLAH diyerek yola devam hayata devam ....güzel günleriniz güzel arkadaşlarınız güzel dostlarınız olsun efem her daim ihtiyac hissettiğinizde yanı başınızda olan ve bu dostlukların kıymetini bilelim bir bakışa çok anlamlar yüklemeyelim inşallah çocuk dur deyip geçebilelim inşallah...  

1 yorum:

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters