27 Şubat 2017 Pazartesi

annebal

fotoğrafsız tarifsiz yazılar yazacağım bundan sonra=)) ya da yeni telefon alacağım  ya da blog yazmayacağım ya da ..... diye devam eder bu yazı ya da lar bitene kadar devam eder.... bu günlerde yorgunmuyum ?mutsuzmuyum? kilolumuyum? hastamıyım? belirsizmiyim?  bilemedim en son soru işaretine kendim yazdım kendim güldüm yoksa belirlimiyim.... bu miyim lerln hepsi ayrı yazılacak biliyorum ama böylesini seviyorum benim için bitişik yazılsın =))) aslında hayat güzel gidiyor olumsuzlukların yanında bir çok güzellikle devam etsem de bir buhranlı görüyorum kendimi  ...
hayırdır inşallah diyelim ve yola devam edelim .... bugünkü yediklerimi yazayım kafamız toplansın 
sabah 8 30 cevizli suyumu içtim ardından 1 tane peynirli krep yedim 
saat 10 30 gibi yeşil çayımı içtim
saat 12 gibi küçük bir dilim patatesli börek 1 dilimin yarısı kadar elmalı kek
saat 1.30 da 1 kase mercimek çorbası
saat 16.30 sütlü neskahve
yarın 74 ü görmek istiyorum bir zahmet 
yarın daha güzel besleneceğim inşallah
evde en sevdiğim kuru patlıcan ve lahana dolması var  ama ben öğlen yaptığım hatalar üzerine en sevdiklerimden vazgeçtim brawo bana =))) 88 den 75 i görmek hayalken şimdi 67 lerin hayaliyle yola devam 
tarifsiz yazı olsun ama fotoğrafsız olmasın =))
babamla ben kortizonu yeni kullanmaya başladığımda 
pınar da ki hocalarımın beni mutluluğa sevk ettikleri an
sena ben ve güneş
ve hediyelerimin kıymetlisi ince fikir halime ablamın manidar hediyelesi çoğunuz yanlış anlar diye zan yapmadan paylaşıyorum beni ve halime ablamı tanıyanlara selam 
berra ceyda ve musam 
instagram diliyle tbt ler l

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters