11 Kasım 2010 Perşembe

......

)))
resmin yemekle ve duygularımla ilişkisi yoktur)) yazdan kalan hatıralar arasında buldum resmi
paylaşmak adına mutluluk adına kardeşlik adına huzur adına güzel bir kare.....

yazamıyorum her yaptığım tarifi resmetsemde tüm yediklerime blogda yer versemmi diye düşünerek
geçirsem de uzunnnnn 1 ay olmuş ben düşündüğüm ve hissettiğim hiçbirşeyi yapamamışım(((

bugün de daha fazla gecikmeden yazayım dedim tarif inş yakın zamanda)))

uzun zamandır okuduğum http://www.mevsimlerdenroma.blogspot.com/ sevgili mehtap yine yeniden müthiş sağlık yazılarına başladı umarım bende o yazılanları hayatıma geçirebilirim tümmmm isteyenlerle beraber...

biliyorum tarif olmayan yazılarıma alışkın deyilsiniz)))
ama alışsakmı acaba__?? ya da uzun ayrılıkları bir tarafa bırakıp bu kalabalık ailenin günlük menülerinemi dönsekk))))

bunu zaman gösterecek.......

5 yorum:

  1. her ne sekilde olursa olsun yenile yeter. biz senin aileni de seviyoruz, biliyosun.
    biz Annebal'i bekliyoruz, zaten, tarif sart degil....senden olsun yeter...
    sila

    YanıtlaSil
  2. senden gelen yorumlari hayranlikla takip etmekten gurur duyuyoruz cok guzel tariflerin lezzetli marifetlerin var cok isime yariyo dogrusu...kuzucuklarinda yemek tariflerin kadar degerli ve guzel cok seviyorum sizi....
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  3. bu arada ben londradan dilay xxx :)

    YanıtlaSil
  4. bu resim, pardon, fotograf, (simdi bazi kisiler araya girer bu resim degil fotograf der) demeden kimse duzgun yazalim yani... yani ben bu fotoya bayildim, I just love it! kardesligi, pratikligi, dostlugu, hasreti simgeliyor sanki benim icin. mutlulugu, neseyi, paylasmayi......

    ne guzel bi poz

    YanıtlaSil
  5. Ayse hanima katiliyorum...eee annesinden almislar, zerafetlerini, dostluklarini,neseye nese katan hallerini...
    cok tatlilar hepsi BAL xxx
    miss them so much...

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters