20 Kasım 2009 Cuma

fırında alabalık



 
benim için kış günlerin vazgeçilmezi....
güniçinde dışardaysam eve gelip fırına vermesi 10 dakikamı alıyor
pişme süresindede lezzetli bir salata yapıyorum
masaya oturup bu lezzetli balığı yemek için 1 saatiniz var;)))
kolay gelsin

 
malzemeler
  • 4 adet alabalık
  • yarım çay bard sıvıyağ
  • yarım çay bard limon suyu
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • karabiber,kırmızı biber
  • arzuya göre defne yaprağı
  • fırın poşeti


yapımı
  1. balıkları yıkayıp kuruluyoruz(ben kılçıklarını temizletiyorum bu şekilde çocuklar rahat yiyebiliyorlar)
  2. yağı ,limon suyunu ,tuzu ve baharatları karıştırıyoruz balıkların her tarafına karışımdan sürüyoruz
  3. fırın poşetlerinin içine yerleştiriyoruz(ben bir poşete 3 balık yerleştirdim)
  4. defne yaprağının aromasını seviyorsanız 1er yaprak poşetlere yerleştirin
  5. fırını 180 -200 dereceye ayarlayın yaklaşık 40 dak pişirin.
afiyet olsun

6 yorum:

  1. benim gibi çalışan ev hanımları için eşsiz bi yemek oldu.. anında denedim çok beğendim.. sizden öğrenecek çok şeyim war.. keşke komşu olsaydık bal anne..

    YanıtlaSil
  2. beğenmenize çok sevindim
    komşu olmak şimdilik hayal......

    YanıtlaSil
  3. çok lezzetli görünüyor tadına bakanlara şifa olsun

    YanıtlaSil
  4. balıkları fırındayken de çekip göstermeniz çok hoş olmuş. ayrıntıların öneminin farkındasınız. siteniz çok güzel, çok düzenli...

    YanıtlaSil
  5. gerçekten harika denedim tarif için saol bal anne

    YanıtlaSil
  6. sevgili adsız
    begenmenıze cokk sevindimm
    afiyet olsunn

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters