19 Ekim 2011 Çarşamba

minik pizza

zaman gene su gibi akmışşş ...... londradan gelen kısa bir mesaj bana bloğumun olduğunu hatırlattı aslında unutmadım ama ihmal ettim ....yaptıklarımı fotoğraflıyorum ama pc nin karşısına geçip yazmakta gecikiyorum..
birikmiş tarifleri umarım kısa zamanda yayınlarım
malzemeler
1 bardak ılık süt
yarım bard su
yarım bard sıvıyağ
50 gr margarin eritilmiş
küçük maya
3 tatlı kaşığı şeker
2 tatlı kaşığı tuz
aldığı kadar un yaklaşık 2,5 bardak
üzerine istediğiniz malzeme
ben kaşar sucuk biber domates kullandım


hamuru yoğutduktan sonra 1 saat mayalandırıyorum ve hamura şeklini verdikten sonra salçalı su sürüp malzemeyi diziyorum
afiyet bal şeker olsun

4 yorum:

  1. sukur sonunda blogunu hatirladin.....ben senden cok giriyorum bloguna eminecigim...her pc yi actigimda asli gorevim olarak bakiyorum ama ne zamandir revaniiii....tembel bir anne olarak, her ne kadar tariflerinin tumunu uygulamasam da her seferinde girriyorum sitene....bu minik pizzalari yapsam benim cok az sey yiyen oglum yer mi acaba.... neyse, tekrar yeni bi lezzette bulusmak temennisiyle. Talha ve hanne ellerinden oper...
    ne zamandir yorum yazmamisim ben de... rumuzumu unuttum sen beni biliyosun ....

    YanıtlaSil
  2. .....)))) canım fatımam eskısi gibi deyilim ama az da olsa yaptıklarımı eklemeye çalışıyorumm sızlerde az yorum yazınca heyecanımı kaybettim sanırımm
    ama yorumun sevindirdi beni
    ......

    YanıtlaSil
  3. yorum yazilmasa da takiptesin canim merak etme ama sense haklisin seninde yorumlara ihtiyacin var ki sana destek kuvvet olsum demi IKRA

    YanıtlaSil
  4. aynen ikra abla .....
    sevgiler londra

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters