30 Mart 2012 Cuma

incirli cevizli kek

bir hafta hemencecik geçivermiş anlamadım bile ........daha dün pazartesiydi bugün olmuş cuma........ardından koşuyor gibiyim günlerin.....eminim çoğumuz böyleyiz.....hayat akıyorr bizde ona yetişmek için koşuyoruz....ama bu koşturmaca da hep bişeyler yarım kalıyor....eksik kalıyor.....ya ev... ya eş ....ya çocuklar....ya da ailen...ya da arkadaşların dostların komşuların.....herşeye yetişmek mümkün deyil ...kendi adıma yazarsam ben en çok çocuklarımı ihmal ediyorum (ben sırada yokum bile=) herşeye yetmek yetişebilmek dileğiyle......

en sevdiğim tatlıdır yazcam... profiterole haksızlık olcak en sevdiklerim arasında ilk onda diyelim....

malzemeler
3 yumurta
1 su bard şeker
1 kahve fincanı süt
1 su bard un
1 su bard iri kıyılmış ceviz
7 tane kuru incir (küçük doğranmış 15 dak ılık suda beklemiş)
1 paket kabartma tozu
sosu
1 su bard ılık su
3 yemek kaşığı şeker
1 yemek kaşığı nescafe
kreması
1 litre süt
2 yemek kaşığı mısır nişastası
2 yemek kaşığı un
5 yemek kaşığı şeker
50 gr margarin yada tereyağ
1 paket şanti
yapılışı
yumurta ve şekeri çırpın sırasıyla malzemeleri ekleyin yuvarlak borcama dökün 180 derece ısıtılmış fırında pişirin  kek soğuyunca sosunu karıştırıp dökün tereyağ ve şanti hariç tüm krema malzemelerinş kaynatın soğuyunca ilk margarini çırpın daha sonra tozşantiyi ekleyip çırpın hindistan ceviziyle süsleyip servis yapın.....
afiyet bal şeker olsun........

tarifi sevgili arkadaşlarımın etkinliğine gönderiyorumm                                                       http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ 
http://www.marifetane.com/

9 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK CANIM ALDIM MİSLER GİBİ OLMUŞ
    :))

    YanıtlaSil
  2. Sanırım benim de en sevdiğim, tatlı enfes görünüyor..

    YanıtlaSil
  3. ben ilk olarak deniyecegim ins.cok guzeldir eminim incir olur ve sen yaparsinda guzel olmaz mi?nisanin4 turkiyeye geliyoruz ins.ben uc melegimleeee.......

    YanıtlaSil
  4. bizler içinde öyle canım günler kovalamaca geçiyor ömür tükeniyor diyorum
    tatlında bomba enfes olmuş ellerine sağlık
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine sağlık katılımın için teşekkürler tarifin yayında bilgin olsun..yine beklerim..sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. selamlar canımcım,güzel tarifin için çook teşekkürler,ellerine sağlık,her zaman beklerim...Güzel tarifin

    BURDA YAYINDA

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ANNEANNE BAL31 Mart 2012 17:18

    anneasnne bAL DERKİ BAL ANNEM ÇOOOK GÜZEL GÖZÜKÜYORİNCİRİ SEVDİĞİM İÇİN Mİ YOK BALANNEM YAPTIĞI İÇİN ŞİFA OLSUN HERKESE

    YanıtlaSil
  8. Misssssler gibi olmuş ellerine sağlık.


    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  9. bayılıyorum bu tatlıya ellerine sağlık paylaşımların bol olsun.. buarada anneanneler çok sevilir allah başımızdan eksik etmesin senin başın sağolsun allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah...

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters