15 Haziran 2014 Pazar

labneli poğaça

Ve 2. sınavda bitti kaldı 3. Sınav..... Bakalım bu sınavların sonucu gülranam nelere Nail olacak.... Beklemekteyiz..... Heyecanlıyız..... Umutluyuz..... 
Ankara'nın sıcaklığından haberdarmısınız? Inanılmaz sıcak .... Allah hayırlara çıkarsın inşallah..... Son zamanlarda annebal olarak yaptıklarımdan çok yediklerimi paylaştığımı gördüm. ..... Ben daha çok yaptıklarımı paylaşmayı amaç edinmiştim ama çevremdeki herkes bir Hamarat bir hamarat..... Ben bundan mutluluk duyuyorum ve sizin de haberiniz olsun istedim ......
İtiraflardan sonra tarifimize geçebiliriz ...... Sevgili Hatice ceniğin masasından ..... Fotoğraf görsel güzelliğini yakalayamamış olabilir ..... Ama lezzet konusunda annebal sonuna kadar teminat verir .... Fotoğrafını çekerken çok ehemmiyet vermedim çünkü hazır sandım ;(amma yedikten sonra anladıkkı Hatice'nin maharetli ellerinden çıkmış ....

Malzemeler ve yapılışı
1 su bardağı ılık süt
Yarım su bardağı sıvı yağ
1paket kuru maya
1 tane yumurta akı sarısı dışına
2 yemek kaşığı şeker 1 tatlı kaşığı tuz
Aldığı kadar un
Hamuru yaptıktan sonra
1 saate yakın mayalansın
avucunuzdan toplar çıkararak şekil verin lokma döker gibi
Küçük yuvarlak olacaklar
Yumurta sarısı sürüp fırında pişirin

soğuduktan sonra süzme beyaz peynir ve labneyle kıvam verin
peynirli karışımı içine ve kenarına sürün 
kenarını kıyılmış maydanoz ve ya dereotuna batırın 
afiyetle..........


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters