2 Ekim 2014 Perşembe

buralardayım

gene güzel günler yaşıyoruz....zilhiccenin 8. günü inşallah bu günleri bol dualı ve oruçlu
geçirmişizdir....
yoğun geçen günlerden dolayı yazamadım .....sabah mailimi açtığımda bir yorum neden yazmıyorsunuz insan bir yoruma bu kadarmı sevinir işte gariban ben sevindim yokluğumu farkeden biri sessiz kalmamış sormuş araştırmış =) teşekkürler sevgili adsız buralardayım sizin gibi tıklııyorum aaaa bişi yazmamış annebal diyip sayfayı kapatıyorum çünkii sevgili telefonum sevgili bilgisayarım ve sevgili netim engel olmak için elinden geleni yapıyorlar bende pes ediyorum ((( inşallah çözüm bulacağım ne engeller aştık bunuda aşacağız inşallah=)
eşimi hac yolculuğuna uğurladık bir daha ki sefere hep beraber gideceğimizin sözünü alarak yolladık...gülranam konyada yarın gelecek inşallahh....
annebaldan haberler bu kadar buralardayım efem
bugünün iftarını hazırlamak için müsade
dualarımız müşterek olsun inşallah.....


2 yorum:

  1. Biz burdayiz ama sen yoksun balannecim birakma bizi her ne olursa olsun hergun bakalim yeni tarif nedir diye bir sevincle tikliyoruz ama yoksun yani buyuuuukkk bir keyifle zevkle annebal takipciyiz ama sadece okuyoruz seviyoruz mutlu oluyoruz birde yorum aliskanliginida cozersek tm dir:))ins ballanne hepberaber mebrur haclariniz olsun sevgilerimlee angel😘😘😘Birde su resimdekini aciklarsan I will be happy..

    YanıtlaSil
  2. Saglikli yasam ve tatliii ... Evet tatli bisey o resimdeki, waffles cozdummm, basildon emine hatun , ( onceki yorum da benden ) vuslat can

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters