21 Ekim 2015 Çarşamba

patatesli börek

en sevdiğim ama çok az yaptığım böreklerden patatesli börek tarifini gururla sunacağım ama 
gülşaha ulaşamıyorum tarifin ince detaylarına girip ince ince anlatayım istiyorum  ki bizlerde yapınca
aynı tat aynı lezzet olsun 
sevgili gülşah mesaja aynen şöyle yazmış

''geç gördüm abla kusura bakma yufkaları tek kat seriyoruz
üstüne maden suyu su sıvı yağı birer bardak hepsini sürüyoruz
patates harcını koyup sarıyoruz istersen yufka iki katta olabilir 
ama biraz kalın oluyo''
en yakın zamanda ulaşıp kendim ve sizin için bu   ılık yenildiği zaman tadına doyulmayan 
lezzeti yazacağım 
saygılar 

seçim tatiline çok sevindiğimi de not edeyim istedim bissürü (s harfi peltek okunur) tatilde gülranayla konyaya gitme fikrime bayıldım 



2 yorum:

  1. Cok lezzetli gözüküyo, tarif ne zmn????

    YanıtlaSil
  2. Aa bak en son ekimde girmisim bloguna,,, yazmıyodun o sıralar.. Ben demişim de yazmışsın tarifi baksana, nolcak senin bu hem hoca, hem anne, hem blokcu, hem de gezenti olma hallerin bilmiyorum. Cok yorma kendini,,,😘😘😘

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters