12 Kasım 2015 Perşembe

yelpaze patates


sevgili annem ve kübranın denediği bu tarifi ben yarın yapacağım inşallah 
annem biraz daha iri dilimlediği için patateslerin pişmediğini söyledi 
kübra nın ince dilimleri sayesinde hem pişmiş hem de lezzetli olmuş bu ayrıntıdan anlaşıldığı üzere
patatesleri ince dilim yapacağız 

malzemeler ve yapılışı

patatesleri kabuklarıyla beraber iyice yıkayıp üzerinden ince ince dilimleyin 
altına değmeyecek şekilde yani birbirinden ayrılmayacak 
15- 20 dakika kadar sadece tuzlayarak yüksek ayarda fırında pişirin 
rendelenmiş domates sıvı yağ tuz ve kekikle bir sos yapın 
sosu aralarına dökün
fırında iyice kızarana kadar pişirin 
kapatmaya yakın dilimlerin arasına kaşar peyniri ilave edin 
afiyetle

5 yorum:

  1. Et yemeklerinin yanında çok şık duruyor ve çok lezzetli..

    YanıtlaSil
  2. Merak ediyordum bu tarifi...,, demek guzel oluyormus. Bak bu gece oturdum , odev yapar gibi,,, her tarifine baktim, yorum ysptim, sen hala beni arama bakiyim

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters