6 Nisan 2017 Perşembe

bir sürü lezzet







bir sürü fotoğraf eklenmek için bekler ....hepsi unutulmuş fotoğraflanmış ama size ulaşamamış .....
derse girmeden bir tarif yazayım diye bloga girdim sonra yazılarımı okumaya başladım ... sanki yazan ben deyilim nerdeyse hiç hatrlamadan okudum kah güldüm kah gözümden yaşlar süzüldü neler neler yaşanıyor akılda yok planda yok farketmeden yaşıyoruz 
yazı yazmaya zaman kalmadı blogu okumaktan =))
her okuyuşumda iyi ki yazıyorum diyorum her bıraktığımda tekrar burada olmayı sevdiğimi anlıyorum 

mehmet bey umreye gitti geldi 1 haftalık içim yandı pek çok sefer yolculadık mübarek beldeye ama en çok bu sefer üzüldüm niye ben de yanında deyilim diye bu üzüntüme karşılık dedi ki en kısa zamanda hep beraber gideceğiz dedi teselli değil gerçekten hep beraber gitmek istiyoruz ben ilk hastalandığımda tek isteğim yürümeye başlayınca umreye gitmek istemiştim ....gülranam üniyi kazanırsa götürecektik olmadı şimdi dualarım kutsal yolculuk adına tüm isteyenler tüm davet edilenler ve tüm içi yananlarla gitmek istiyorum ALLAHIM nasip eyle nasip eyle amin amin aminnn

2 yorum:

  1. Guzel kalpli guzel Emine ablam , Rabbim bu yurekten dualarini kabul buyursun , amiiinn :) cok ozledik sizi , Cambridge'den selamlar 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vealeykümselammmm çok özlenmişiz demekki buralara yorum yazılıyorsa mesajlar atılıyorsa=)))) bende özledim güzel anne bütün dualarımıza aminnn

      Sil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters