28 Ekim 2017 Cumartesi

dr sonucu

selamlarr   dün alınan dr sonucundan sonra ıssızlaşan sessizleşen tuhaflaşan benden selam....
niye neden bilmiyorum ama gözümden süzülen damlalara engel olamıyorum nedenini bilmeden .....
hani kanser olduğumu öğrendiğimde bile daha metanetliydim sanki neler yaşayacağımı bilmeden dimdik ayaktaydım ama şimdi yılların yorgunluğu mu ve ya neler olacağını bilmenin sızısı mı bilmiyorum ....
dün mr sonucunu alacaktım okuldan izin aldım gazi ye gittim tek başıma ((( mehmet bey çalışınca iş bana düştü ben hastaneye gidince otururum mehmet bey koşturur her işi halleder onsuz hastane zulüm bana pazartesiyi beklememek adına koptum gittim.... dr hanım mr sonucumu pc de göremeyince aşağıdan al gel bugün senin işini bitirelim dedi mr sonuca gittiğimde hasta burdamı dediler benim dedim ek çekim yapılacak vaktiniz varsa dediler???????yıllardır mr çekinirim hiçççç ek çekim yapılmadı ilk çekim bozuk ondan mı dedim hayır dediler rapor yazacak dr istemiş ilaçsız 10 dakikalık bir mr......
hayırdır inşallah 
ha bir de trombositim düşmüş otoimmun için içtiğim imuran yaparmış kesmem gerekmiş ilacımı bu aralar bir de yüksek ihtisasa gidip meral hocayı görmem lazımmış ben dünden beri ilaçlarımı içmiyorum zaten yarın başlasam da ilaçlarla arama bir mesafa koydum =))))

güzel hafta sonlarınız olsun

bir de güzel haber okulum beni kozaklıya götürüyor ben de kızlarımı =)))) 2 gece 3 gün güzel günler bizi beklesin moral olsun kuvvet olsun sevgi olsun bizlere......

1 yorum:

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters