22 Mart 2018 Perşembe

portakallı kereviz salatası

bilgisayarın şarzı bozuldu son dakikalarını annebala ayırıyorum fedakarlığım zirve=)))) ....bugün 10 fen b yle 1,5 yıldır yapamadığımız çilehane ziyaretini yaptık ama çilehane tadilata girmiş dışarıdan duamızı yaptık çayımızı simidimizi yedik ve geldik niyetimiz kabul olmuştur inşallah 
dün kan sonuçlarımı aldım ve ggt 36 olmuş bu ne demek iyileştim bence artık ilaçlara gerek yok demek ama doktorlar bunu çok öngörmüyor hasar almış bir karaciğeri yeniden o riske sokmak istemiyorlar ama ben de ilaç içmek istemiyorum bu ay tam 2 sene oldu tedaviye başlayalı doktor tedavin en az 2 sene sürecek dediğinde ağlamıştım 2 sene bu ilaçları nasıl içerim diye...neymiş efenim ağlamaya gerek yokmuş 2 sene paşa paşa ilaçları içerken de geçebiliyormuş =)

portakallı kerevizi denemediyseniz üzgünüm bu güzel lezzet mahrum kalmanıza gönlüm razı değil lütfen tarifi yapın ve ALLAH a şükredin böyle güzellikleri bize bahşettiği için =) bu işin latifesi ama hem sağlıklı hem lezzeti bir tarif arıyorsanız doğru yerdesiniz 
annemin tarifiyle sümeyyenin sunumuyla buyurun tarife....
mart ın başında  yazılan postu bugün yayınlamak nasip oldu 
portakallı kereviz yerine milföylü pasta fotoğrafıyla ıdare edin =)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters