3 Nisan 2014 Perşembe

fırında karnabahar

bugünlerde berraya çok kızıyorum((((( çabuk yeeeee......hareket etme......kanepeye otur yarım saat hiiiçç kıpırdama((((( çok konuşuyorsunnnn.......bi sus bi sussss.....dolabın dağılmış çok dağınıksınnn....vs vs vs 
daha bir çok şeye kızabiliyorum(((( o kadar çok konuşuyor o kadar çok hareket ediyor ve o kadar çok soruyor ki mecbur kalıyorumm.....zaten sabırsız bir anneyim zaten tuhaf bir anneyim....üzüyor bu durum beni....her anne kızar biliyorum her anne kızdığı için üzülür ama bu çok defalar olunca anne dert eder....
ve kendime söz verdim 10 gün kızmak ve bağırmak yok konuşmayı deneyeceğim...bir de çocuk olduğunu hatırlayıp hareket etmesine laf söylemeyeceğim....sonucu burada paylaşacağım inşallah......

ve bugünkü güzel yemeğim.....karnabaharın sulu yemeğini yaptım ilk defa....ama ben hiç yemedim eşime ve kayınpederime yaptım kalan karnabaharla kendime bu fırın yemeğini yaptım ve pek beğendim .....hem pratik hem lezzetli hem de sağlıklı.....bundan daha iyisi profiterol=)

malzemeler ve yapılışı
yarım karnabahar
2 tane kırmızı biber
yarım çay bardağı sıvı yağ
pul biber karabiber kuru mor reyhan 
yarım limon suyu 
tuz yok baharatlar yokluğunu hissettirmedi bende eklemedim

karnabaharı çiçek çiçek ayırın haşlayın (5 dakika kadar)
biberleri doğrayın az haşlanmış karnabarı fırın kabına alın üzerine baharatları sıvı yağ ve biberi ekleyin 
karıştırın 220 dere fırında kızarana kadar pişirin (yaklaşık yarım saat)
üzerine sarımsaklı yoğurt 
ben fotoğrafladıktan sonra yerken yoğurt miktarını fazlalaştırdım....
dipnot= ilk defa yaptığım karnabahar yemeğini az ve öz beğenen eşim pek beğendi ))yaşasın karnabahar)))

3 yorum:

  1. Ellerinize sağlık..Hem sağlıklı ,hem hafif olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık bal annem 10 gün sonrayı merakla bekliyorum h.kübra

    YanıtlaSil
  3. Aaa cok guzel bir tarif yapmaliyim.tesekkurle deyze...vyslat can

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters