7 Ocak 2015 Çarşamba

kakaolu yumuşak kek


telefondaki fazlalıkları temizlemek için elime aldığımda muhakkak görmediğim çekmediğim bir sürü fotoğraf ve videoyla  karşılaşırım sena ve berra sağolsun benim yerime çekip bırakıyorlar mesela kar ilk yağdığında bi resim çekseydim diye düşündüm ama telefonu elime bile almadım sevgili kızım sena çekmiş benim yerime penceremizden kar fotosu  ve berra retricayla senadan gördüklerini yapmış sanırım fotoğrafının adı gözler=)


  çarşamba perşembe kar tatili nedeniyle evdeydik ve sürprizzz yarında tatil....evdeyiz mutluyuz akşama kadar tatlı yapalım kek yapalım istekleriyle karşı karşıya kalıyorum ben sütlaç yaptım sena da dişcinin ayşesinin pambuk gibi kek tarifini yaptı 
biz beğendik siz de can sıkıntısından mutfağa girerseniz evdeki malzemelerle yapabilirsiniz

4 tane yumurta
yarım su bardağı şeker
1 su bardağından eksik sıvı yağ
1 şişe soda
1 paket toz kakaolu puding
vanilya
2 su bard kadar un
1 paket kabartma tozu 

yumurta ve şekeri çırpın yağ ve pudingi ekleyin karıştırın sodayı ekleyin unu vanilya yı ve kabartma tozunu ekleyin karıştırın 
ortası delik kek kalıbını yağlayın fındık kırıklarını kalıba serpin karışımı dökün 
180 derece önceden ısıtılmış fırında pişirin 
afiyetle

ayşe yazmış ki keki yaparken masimedim (yani önemsemedim)yerken  hata yaptığımı anladım 
siz hata yapmayın önemseyin bu kolay keki

4 yorum:

  1. Ay yerim sizi:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel mutfağa çocuklarla beraber girmek :)) denicem bu keki özenle ♥

    YanıtlaSil
  3. tarifi veren ayşe hanım kayserili galiba ? :))

    YanıtlaSil
  4. Kayserinin yakınlarından��bizim evin favori keki.

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters