24 Nisan 2015 Cuma

vişneli muffin

hayırlı cumalar .....bugün kızım geliyor konya dan ....ev ahalisi fazlasıyla sevinçli....berra ablasının gelmesine kaç saat kaldığını hesaplıyor....evden tek tek ayrılacaklarını düşününce hüzünle doluyorumm...6 kişilik aile hep beraber kalsak ayrılıklar olmasa ....ama biliyorum ki düzen devam edecek ....ayrılıklar kavuşmalar bizi bekleyecek....
bugünkü muhteşem ötesi tarif ver fırına tahsin in dün birincilik aldığı tarif....emel ve arda çok övünce hemen denedik sena ve berrayla beraber ve bir kez daha anladım ki ben mutfakta tek başıma olmayı seviyorum ...
yumuşacık bir muffin ve vişne lezzetleri enfess....ben bir tanesinin dörtte birini yedim içimdeki ses hepsini ye dese de uymadım tadına baktım ve çok çok beğendim 
ve bir daha kine muhakkak kremayla süsleyeceğim 

malzemeler ve yapılışı 
 2 adet yumurta
1 su bardağı şeker 
köpük olana kadar çırpın 
1 su bardağı süt 
yarım su bardağı sıvı yağ 
karışıma ilave edin çırpın 
ayrı bir kapta
3 su bardağı elenmiş un 
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu 
yarım limon kabuğunu  karıştırın 
yumurtalı karışıma ekleyin mikserle çırpmadan kaşıkla aşağıdan yukarıya
 3 çorba kaşığı pudra şekeri 
1 su bardağı donmuş vişneyi karıştırın 
karışıma ilave edin 

küçük kek kalıplarına paylaştırın 180 derece önceden ısıtılmış fırında 20 dakika pişirin 
afiyetle...

4 yorum:

  1. Ben blueberryli muffin tarifi istemiştim sayın blogger , lakin cvp vermemiştiniz, bunu cvp olarak algılayıp vişne yerine , blueberry kullansam olur heralde

    YanıtlaSil
  2. muhakkak olur sevgili vuslat can=)

    YanıtlaSil
  3. Nefis gözüküyor denemek lazim

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters