5 Mayıs 2015 Salı

alfredo fettucini

akşamınız hayırlı olsun gittikçe azalan sevgili okur.....eski zamanlarda evde olduğumda ve boş kaldığımda ilk işim annebala girip tarif yazmak ve bundan mutluluk duymakmış....şimdi bakıyorum boş boş oturmak ve ya candy crush oyunlarının sonsuzluğunda cebelleşmek bana daha güzel geliyor....sonra da bir bakmışım annebala en son 10 gün önce yazı yazmışım =( eski heyecanımı özledim......
ilk defa denediğim bu tarifi niyetli olduğum için tadına bakamadım ama tadan herkesten 10 tam puan aldı demek ki yapılası yenilesi ve yayınlanası bir tarifmiş ....maalesef fotoğrafını çok beğenmesem de muhakkak tekrar yapılacaklar arasında olduğu için yayımlıyorum 

yarım paket fettucini makarna (spagettinin kalını )
haşlayın ve süzün 
1 kemiksiz tavuk göğsünü küçük küçük doğrayın ve az yağda kavurun 
baharatlarını ekleyin kırmızı biber karabiber nane fesleğen tuz
1-2 paket kremayı ekleyin karıştırın haşlanmış makarnaların üzerine dökün harmanlayın 
üzerine rende kaşar ekleyin 
muhakkak sıcak servis edin 
not =tarifin orijinalinde mantar var tavukla beraber kavruluyor ben sevmeyenler var diye mantar ilave etmedim 
afiyetle.....

3 yorum:

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters