20 Eylül 2016 Salı

yumuşacık kakaolu pasta

4 kişilik bal ailesinden selam ... pazar günü ahmet yavuzumu da konya ya gönderince kaldım mı iki küçük kıza=))  gönderilen yer güzel olunca ayrılığa da katlanılıyor yavuz giderken gözyaşı dökmedim ya hemen her zaman ki gibi mehmet bey benimle dalga geçti =(((( en çok kavga edilen kardeş sena gözyaşı döktü abisinin ardından.... ben ve berra daha sahiciyiz geleceğini bilmek adına gülümseyerek yolladık abiyi ablanın gidişlerine alışmıştık sıra ahmet te .... 

bugünkü tarif seher den hafızlık arkadaşım asiyenin kızı uzun zaman beklemiş fotoğraf albümünde unutulmuş hatta bugün tatilde yaptığımız paçanga böreğini eklemek üzereyken fark edince böreği sonraya erteledim 


3 tane yumurta
1 su bardağı toz şeker
yarım su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt
2 bardak un
kabartma tozu 
vanilya
3çorba kaşığı kakao 
kek hamurunu hazırlayın dikdörtgen borca dökün ısıtılmış fırında pişirin 
kek soğuyunca kenarından kesin 
üzerine 1 paket çilekli cremoleyi hazırlayın ve dökün 
kenarından kestiğiniz parçayı üzerine ufalayın 
afiyetle

ahmet yavuzuma gidiş fotoğrafı çekemedim son anda çekmeye çalışsam da başarılı olamadım 
az ve öz fotoğrafı olan oğlum=) ne zaman annebalı tıklar ve anne foto yu kaldır der ? bilmiyorum o diyene kadar fotoğrafı bizimle=)))) seni özledik şimdiden can oğul ....

2 yorum:

  1. Süpriz çocuk, ne de yakışıklı oldu!!! Pek de naziktir kendisi, oğlum Ahmet abisinin nezaketini örnek alamadı diye hep üzülmüşümdür!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almıştır belki ilerde gösterecektir annesi....

      Sil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters