23 Ağustos 2017 Çarşamba

buzlu kahve& frappuccino

düğün ayı ağustos tan selamlar =) bu kadar sıcak hissettik mi acep daha önceki yazlarda.....bir sıcak bir sıcak geçen senede sıcaktı ama bu kadar değil.....biliyoruz ki bu sıcaklar da geçecek ve bu sefer yazacağım donuyoruz ....ılıman bir iklimde hep mayıs da  yaşasak memnun olur muyuz yoksa bir üşümedik gitti ya da kemiklerimizi ısıtacak bir sıcak görmedik mi deriz acaba ....insanın nankörlüğü tescillenmiş .....illa bir memnuniyetsizlik bulurduk sanırım Allahım affetsin bizleri....

düğün ayı dedim bizden kız kardeşim evlendiği için öyle sanıyorum ama aksaray dan gelen tüm snaplar kınadan düğünden demek ki sırf benim kardeşim evlenmiyor=)))) tüm evlenenlere mutluluk ve huzur diliyorum....

ve bu sıcaklarda çok severek içtiğimiz buzlu kahve ...görünüme hazır şanti ve karamelli sos yardımcı oluyor.... ve dışarıda içtiğimiz kahveden çok daha lezzetli oluyor hem de bedava=)))))sena internette bir çok video izledikten sonra bu karışımı hazırladı yaz boyu gülrana yla beraber yaptılar ....

3 bardak süt 
3 tatlı kaşığı granül kahve
3 çorba kaşığı dondurma (karamellı kullanmış kızlar 
2 çorba kaşığı şeker
15 tane buz küpü

hepsini robottan geçiriyoruz bardakları hazır karemelli sosla süsleyin  üzerine hazır şanti püskürtün ve lezzetle için ...
ben bu yaz sadece 2 bardak içtim kalorisinden dolayı 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters