1 Eylül 2017 Cuma

Gözü yaşlı hayırlı bayramlar




Güzel bayramlarımız olsun istiyorum ..... Ben bayram yaparkan bütün müslüman kardeşlerim yapsın 😓herkesin gönlü bayram coşkusuyla dolsun istiyorum .... daha çok şey istiyorum aslında herkes barışsın istiyorum bir kırık kalp kalmasın istiyorum evladını yitirmiş annenin yüreğini düşünürken bayram yapamıyor gönlüm acılar içind e hastalıkla boğuşan bir can görünce  bayram bayram olmuyor =((( arakandan filistinden söz edemiyorum bile .... cennet onların hakkıdır vallahi de billahi dinleri için ölüyorlarve biz yeni bir başörtü almanın derdinde daha konforlu bir eve çıkmanın derdindeyiz=(((  bayramsa bayramımız mübarek olsun

1 yorum:

  1. Özlemişim bloğunu, ne zamandır girmemiştim.Bayramda hiç MinM 'le görüşmedim, o da ne meşgul ki hiç beni aramadı derken, 10 dk.Sonra bir dua msjın gelmişti. İyi düşünmüş beni demiştim.çok yoğunuz,niye arayıp sormuyorsun,diye küsmeye bile vaktimiz yok. sen zaten malum " bussiest bee " , Rabbim vaktimizi bereketlendirsin, dualarda ve güzel gezilerde buluşalım inşaallah.

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters