5 Nisan 2018 Perşembe

sebze çorbası diyet sağlık çorbası

sebze çorbası dedim ama bilindik çorbalardan değil bildiğiniz sağlık çorbası 
68 den sonra şaşıran şımaran bünyem kendi kendine diyet yapmama kararı almış yeter demiş benim haberim yok tabii =))) en son 1 paket fındıklı gofreti yiyip  vicdan yapınca  ne oluyoruz acaba dedim gram gram verilen kiloları hüp diye almak istiyor içimdeki ben olmayan ben ....neyse sabah tartıda 69.6 yı görünce kendime geldim kahvaltımı yarım avokadoyu 1 dilim tahıllı ekmeğe sürdüm üzerine limon sıktım pek bir afiyetle yedim sabah sena mutfağa girince siz demi avokadosuz kahvaltı yapamayanlardan mısınız diyerek annesiyle dalga geçse de güzeldi kahvaltım ara öğün  dilim ananas onu da hallettim ama öğlene sebze çorbası yapıp hoyratça yediğim gofretleri ve kaşıklanmış nutella ları bedenden göndermek lazım dı evde ki sebzelerden çorba yaptım  markete gitmeye üşenen ben komşuya mı gitsem neyle yapsam diye düşünürken buzdolabım adeta sebze stokuymuş benim haberim yokmuş hemen ekleyim çünkü bir iki video bakıp bendeki malzemelerle yaptım kahvaltıda içen mehmet bey beğendi içilesiymiş ben de beğendim komşu tuba çekinerek yediyse de beğendi
velhasılı sıra tarifte unutmayım diyerek yazıyorum çünki şımaran bedene tokat gibi kendisi maşallah=)))))

1 tane soğanı yarım çorba kaşığı zeytin yağı ile soteleyin sırasıyla dogradığınız sebzeleri atın suyunu ekleyin yarım saat düdüklüde pişirin blendirdan çekin 1 öğününüzü bu çorbayla yapın ohhhh misss şifa olsun hepimize

sebzeler
1 tane patates 
2 tane havuç
2 tane kırmızı biber
1 tane kabak
yarım kavanoz domates( yazın yapılan)
kereviz sapı(yeşil yerleri)1 tane kerevizin
5 dal kara lahana  karadeniz lahanası
1 bağ maydanoz
1 zeytin kadar taze zencefil
tuz karabiber nane kimyon zerdeçal isot 
baharatların ölçüsü size kalmış ben göz kararı koydum 
4 diş sarımsak

acaba unuttuğum varmı diye düşündüm ama sanırım hepsi bu kadar 
afiyetle şifayla sağlıkla huzurla .......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters