4 Nisan 2018 Çarşamba

nişastalı kek


selamlar kombuçayı duyan içen gören varmı bilmiyorum ama az biraz bahsedeyim
yaklaşık 2 aydır içiyorum ve karaciğer değerlerim düzeldi şifa Allahtan
yapımı bana külfetli gelsede çok sevgili becerikli mehmet  bey hazırlıyor ve ben de düzenli bir şekilde içmeye çalışıyorum
ilaçlarımla beraber içiyorum tek isteğim doktorum bu sonuçları görünce ilaçları bırakıyoruz demesi=)
çayın bir sürü faydası varmış özelliklerinden biri de yağ yakımı imiş faydalı olan her şeyi rgusuz sualsiz içiyoruz Allahım sonumuzu hayretsin inşallah
sırada evde sirke yapımı var başarırsak ne ala paylaşırım inşallah

tarif annebalın eski tariflerinden kızkardeş fatmanur yapmış kayınvalide eşrafı pek beğenmiş
bizde tekrar hatırlayalım istedim


 malzemeler ve yapılışı
5 tane yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı sıvı yağ
2 su bardağı buğday nişastası 
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu 

yumurta ve şekeri normal kekten biraz fazla çırpın ( yoğurt kıvamı)
sıvı yağını ekle mikserle çırpın mikserle işimiz bitti
tahta ve ya plastik bir kaşıkla nişasta kabartma tozu ve unu ekleyıp karıştırın 
yağlayıp unladığınız kek kalıbına boşaltın 
175-180 derece soğuk fırında yaklaşık 35 dakika pişirin 
afiyetle 
1.not fırın kapağı hiç açılmadan pişirin 
2.not keki pişirince hava almadan muhafaza edin yoksa hemen kuruyor
3.not neredeyse pandispanya kıvamında bir kek 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters