14 Mayıs 2018 Pazartesi

ey şehri RAMAZAN

iki gündür sulu gözlerle dolaşıyorum evde okulda sebebini anlamaya çalışırken buluyorum kendimi ....evdeki huzursuzluklar sağlık sorunları çok yorulmalarım bunun devamı gelir muhakkak bir çok şey daha sayabilirim anlamlı anlamsız belki de halamın ankara dan giderken bana haber vermemesini   bile sayabilirim ....sonra bugün acaba dedim gelen ramazana mı ağlıyorum 2 senedir tutamadığım bu sene tutmak için çaba harcadığım ama bana gelen cevapların olumsuz olması mı ben beyin kanseri ameliyatı olduğumda 2 sene secde edemedim ve buna çok üzüldüm secde olmayınca namaz olmuyor gibi gelmişti bana  şimdi 2 yıldır tutamadığım oruçlarıma mı ağlıyorum bilmiyorum acaba kılarken tutarken kadrini kıymetini bilemiyorumda kıymetini bileyim diye mi...... herkesin cevabı ruhsatı varken bedenini zorlama !!! zorlasam ölür müyüm ölümden mi korkuyorum ben! bugün güzel öğrencim dedi ki hocam daha 2 gün var Allahtan isteyin çok isteyin o zaman olur belki 2 günümüz daha var dua edelim inşallah birbirimize 

KAHROL İSRAİL BUGÜN 52 ŞEHİTİMİZ VAR 1997 YARALI 
GAZZE İÇİMİZ KAVRULUYOR 
AH GAZZE  AHHHHH GAZZE .........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters