30 Ekim 2018 Salı

gelin çantası


ekimin son günlerinden selam....
 doğum günlerimizi sessiz sedasız geçirdik .....benim romantik kızım sena okulda olduğum gün son ders masaya getirmiş fotoğraf paket ve yazıyı .....son anda gördüm ben bir mutlu bir mutlu =))))
beklemiyorum diyorum benim için her gün aynı diyorum ben her gün doğuyorum diyorum =))))
ama bu küçük sürprizle bile güzelleşiyor günüm.....pakette ne var diye merak ederseniz bal ailesinin en sevdiği ülker fıstıklı çikolata ( 2 paket) .... mutluluklarımız daim olsun ....tebessümle güzelleşsin yüzler.....

okulla beraber hafta sonu kızılcahamam dayız bol dinlenmeli günler beklesin bizi

tatlı pazartesi sohbetinden aynur hanımın lezzetli ellerinden adı gelin çantasıymış =) pek güzel pek hafif bir lezzet denemek isterseniz  tarif

krep
1 su bardağı un
1 paket vanilya
2 çorba kaşığı kakao
1 çay kaşığı kabartma tozu 
1 su bardağı süt 
1 adet yumurta
3 çorba kaşığı şeker
3 çorba kaşığı sıvı yağ

arasına 
2 paket krem şanti

üzerine
1 kase hindistan cevizi

4 yorum:

  1. Senle sayıyorum yaşımı 🤣🤣🤣, yoksa azaltıcam. Ee arada da kendin bişeyler yapıp yazsan diyorum Sayın Annebal

    YanıtlaSil
  2. İyisin buralar ayda 2 kez falan yazıyosun, güzeeeel, beğendim seni.

    YanıtlaSil
  3. Türkçeyi de unutmuşum, bu aralar olcaktı.

    YanıtlaSil
  4. Görüntü harika umarım lezzeti de öyledir. Elinize sağlık tarifi deneyeceğim.

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters