9 Aralık 2018 Pazar

yolculuk

aralık ayından selam ... 
kasım ayını es geçmişiz  belki de yaşamamışız biz uyurken günler geceler akmış ....ya da biz son hız dünyanın hızına yetişmeye çalışırken gelmiş geçmiş farkına varamadan hamd edemeden dünyevi her şeye yetişmeye çalışılırken unutulan sonsuz ve ebdi olan hayata yaklaşıyoruz ama o yokmuş gibi davranıyoruz ve bunu yapabilmekte 1 numarayız....

bugün yazmamın önemi ve ehemmiyeti umre seyahati kutsal topraklara çağrılışım olsun inşallah 
mehmet bey görevli olarak gidiyor bu sene niyet almış üniversiteli evlatları götüreyim diye ama iki sininde sınav dönemine denk gelince şans bana dönüyor inşallah mehmet beyin gönlü zengin şimdi evdeki evlatları götürmek istiyor ama maddiyat zorlayacak gibi 
niyet tam inşallah bal ailesinden  kimlerin adı yazılı bu güzel yolculukta......yaşayalım görelim inşallah.......

tüm kalbi orada atanlarla çağrılanlarla buluşalım ...şimdiden heyecan sardı beni....

yazmazken çok defa girdim annebala ve her defasından iyi ki yazıyorum dedim sene de 1 de yazsam yazacağım unutulanları hatırlamak adına ....mutlu olmak adına ...

ve fotoğraftaki lezzetler fatma yengem ve kübra ya ait hepsi enfesti
sırasıyla yazmaya çalışacağım ama yazmaktansa yemesi çok güzeldi özellikle pırasalı salata haşhaşlı bükme ve meyve görünümlü kurabiyeler ......

akşama yemek yapmaya kalkıyorum ..
yoğurt çorbası
pırasa
makarna
ve peynirli börek 

ıspanak yapacaktım markette kalmamış=(






1 yorum:

  1. Hem makarna hem peynirli börek biraz iddialı olmuş ama afiyet olsun.. yolculuğunuza çok sevindim.. inşallah ailecek gidersiniz.. severek takip ediyoruz lütfen yazmayı bırakmayın..

    Beş numara..

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters