25 Ocak 2011 Salı

çikolatalı browni

son zamanlarda bizim evin favorisi.... yumuşaklığı çikolata aroması tam istediğimiz gibiydi.....
bir kaç denemeden sonra en son bu tarif hoşumuza gitti...denerseniz (eğer çikolatalı tadları seviyorsanız muhakkak deneyin) buram buram çikolata kokan bu tadı çok seveceksiniz.....
bloga çok fazla tatlı koyuyorum bunun sebebi tatlıyı çok sevmemmi acaba=))))
aslında şuan evde karalahana sarması pişiyor ama o lezzet benim ilgi alanıma girmiyor sanırım.....sanmayın ki biz hep tatlı yiyoruz
ama günışığıyla beraber fotoları çekmeye çalısıyorum bu da aksam ev yemeklerını kaçırmama sebeb oluyor bu da sebeblerden ikincisi...bundan sonra akşam menülerine biraz daha fazla yer vermeye çalışacağım...
 malzemeler
4 adet yumurta
1.5 su bard şeker
1 su bard sıvıyağ
1 su bard iki parmak esik süt )(bu tabir hep benim gülümsememe sebeb olmuştur)
4 çorba kaşığı kakao
1kare bitter çikolata 1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1,5 su bard un
şurubu
1 su bard süt
4-5 adet madlen çıkolata (ben evde ne varsa koyuyorum 2 kaşık nutella mesela)
üzerine sosu
1 paket çikolata sosu(ben dr oetker kullandım)
yapılışı
kek malzemelerini sırasıyla çırpın en son çikolatayı benmari usulü eritip keke ilave edin
orta boy tepsiye döküp 170 dereceli fırında pişirin  şurubu için sütü ve çikolataları kısık ateşte eritin
pişen ve ılıyan kekin üzerine dökün 1 paket cikolata sosunu üzerindeki tarife göre yapın
kekin üzerıne dökün .....iki saat dinlendirdikten sonra bol çikolatalı yumuşacık browni hazırr...
afiyet bal şeker olsun...
tarifimi baştançıkaran lezzetler etkinliğine gönderiyorum... aslı ve selma sizlere kolaylıklar diliyorum....

10 yorum:

  1. görüntü zaten tadını ele veriyor.
    ellerine sağlık.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Bol yoğun çikolata nefis olmazmı hmmmm ellerine sağlıktam benlik sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Böyle bir lezzete hayır diyecek birini tanımıyorum elelrine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglık canım...harika gozukuyor...canım cekti

    YanıtlaSil
  5. harika gozukuo.....

    YanıtlaSil
  6. mmmm iste bu yaa...harika bu tam agzima laik ellerine saglik...chocolate fountain!! enerjic olmanin sirri meydana cikti, buna borclusun demek...bende hemen deneyecem bunu...

    YanıtlaSil
  7. tatlilara agirlik vermen cok guzel yapman ve sevmendir bizde bundan memnunuz kim sevmezki...Ne demisler TATLI YE TATLI KONUS...balli lokma tatlimiz emine abla bol sanslar keep it up !!

    YanıtlaSil
  8. sevgili balanne guzel komsum ....bugün bana ve kendine bi güzellik yap...akşama bunu hazırla...afiyetle yiyeli ne dersin...lütfen:)))

    YanıtlaSil
  9. canım komsum sultan =)
    burdan ıletısımın super
    ama kendımden bıle sakladıgım dıyetteyım gercegını
    sana soylemem lazım
    dıyetteyım yapamam )

    YanıtlaSil
  10. Sevgili arkadaşım bizleri yalnız bırakmayarak etkinliğimize katıldığın için teşekkür ediyoruz....

    Sevgiler

    Selma&Aslı

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters