27 Ocak 2011 Perşembe

kübra nın enfes menüsü

masayı görünce dedim bizden başka 10 davetli daha var heralde))))) ama yokmuş tüm hazırlıklar bizeymiş
amcamın kızı kübra nın evine ilk gidiş hem yeni gelin hem yeni hamile hemde ilk ev görüş hepsi biraraya gelince kübra da abartmış=) ama herşey çok güzeldi..... tşkler kübra
süslenmiş  limonları görünce ne olduğunu anlamadım sordum masadaki yalancı çiğ köfteye sıkmak için masada hoş dursun diyeymiş=))))ilk defa gördüm ama masada o kadar şık duruyordu ki
muhakkak denemeliyim dedim..ben yemek blog yazarıyım ilk defa görüyorum
kübra sen nesin yemek stilistimi=))


masadaki herşey çok ince düşünülmüsdü bir ton foto çektim şimdilik fotolara bakın en yakın tarif masadaki
beşemal soslu tavuk olacak....
soslu un helvası
 fotolar sözümü dinlemiyor( ne koyduğum yerde duruyorlar ne de yanlarına yazmalarıma izin veriyorlar(((
bir blog arkadaşından özel ders almam gerekecek sanırım dene yanıl yoluyla 1 saattir uğraşıyorum ancak bu kadar olabildi........fotolar herşeyi yansıtıyor sanırım ...lezzetlerininde mükemmel olduğunu hesaba katarsak kübra ilk sınavını geçti))))))
lezzetlerin tarifini sırayla yazacağım öncelik vermemi istediğiniz varsa yoruma not düşebilirsiniz.....
gönlünüz hoş gününüz huzurlu olsun....



11 yorum:

  1. maşallah şahane bir masa:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsine bayıldım ama şu son resim vetatlıların tariflerini istiyorum lütfen sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Herşey harika yapanında yayınlayanında ellerine sağlık:D

    YanıtlaSil
  4. Kübra'nın eline sağlık. Böyle alıştırmasın, sonra hep istenir:)))

    Resimleri güzel yerleştirmişsin bence. Benimkiler de kafalarına göre takılıyor. Ustalardan öğrendiklerin olursa benimle de paylaş lütfen.

    YanıtlaSil
  5. canım eminem hepsi sizin için değil senin içindi:)) afiyet BAL olsun yarasın :D herzman beklerim resimler harika çıkmış yüreğine sağlık muck...

    YanıtlaSil
  6. adsız diye adlanan benim ayni KÜBRA :)

    YanıtlaSil
  7. emine masallahin var, vallahi. durdun durdun iyi dokturmeye basladin,insanin arkadasinin blogu olunca daha bi guvenle uyguluyo tarifleri... dun mantar corbasini yaptim,,,, ogrencim vardi ve annesi biliyosun kimler... cok begendiler... blogun da acikti zaten,bizim emine'den dedim, coook seviniyorlar, iyi olduguna...insan ne cook hamd ediyor...neyse kubra da baya dokturmus....hepinizin ellerine saglik, afiyet olsun....
    ayrica hala benim istedigim salatayi vermemissin.2 kez istek yaptim.... hic yorumlari okumuyosun heralde...bekliyorum.aeo.
    sila

    YanıtlaSil
  8. masallah hepside birbirinden guzel sunulmus ellerine saglik yapanlarin.

    YanıtlaSil
  9. Kübra hanimin ellerine emeklerine saglik.Blogunuz ve tarifleriniz cok güzel emeklerinize saglik sevgiler almanyadan öptüm.

    YanıtlaSil
  10. emine canim bu resimler beni bile konusturdu.Ozelllikle limonlar hosuma gitti,burada bizim rahatligimizi biliyosun nasil denk gelirse oyle takiliyoruz , ama birazcik ozen herseyi degistiriyo.bir daha ki misafirlerde bende denicem bakalim

    YanıtlaSil
  11. emine guzelim adsiz benim ikra abla londradan ....obur relax lady olmadi..

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters