7 Aralık 2011 Çarşamba

etimekli pasta


bugün blogumu baştan sona okudum birçok yerde gülümsedim bazende gözlerim doldu .......ne iyi etmişim de yazmışım dedimm... burda az kişi de olsa... başka bloglar gibi bir tarifime onlarca yorum yazılmasa da ....iyi ki burdayım dedim sizlerde iyi ki burdasınız...... bir nevi hatıra defteri olmuş.......


balanne gene tatlıya düşkünlüğünü gösterip onca tuzlu tarif beklerken bu lezzeti yayınlamaya karar verdi....
seviyorum sütlü  hafif tatları sanırım sizde sevin istiyorum=)

malzemeler
2 paket tuzsuz etimek

kreması
4 su bard süt
4 çorba kaşığı un
2 çorba kaşığı buğday nişastası
6 çorba kaşığı şeker
125 gr margarin (pişince)
1 poşet kremşanti (soğuyunca)
arasına
1 paket kakaolu bisküvi( eti )
üzerine
1 paket cikolata sosu
2,5 bardak süt
yapılışı
büyük kare borcama 1 paket etimek dizin sütle ıslatın kremayı pişirin margarini ilave edin çırpın soğuyunca 1 paket toz kremşantiyi ilave edin vemikserle çırpın etimeklerin üzerine kremanın yarısını yayın kremanın üzerine eti kakaolu bisküviyi dizin 3-4 kaşık kremadan bisküvilerin üzerine sürün kalan etimekleri dizip sütle ıslatın kalan kremayı üzerine yayın çikolatalı sosu 2.5 bardak sütle pişirin ılıyınca pastanın üzerne yayın buzdalabında en az 3 saat bekletin....
afiyet bal şeker olsun............

9 yorum:

  1. Görüntü muhteşem eminim tadı da öyledir. İki kat etimek pasta havası vermiş, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. çok severim ben bu tatlıyı. Ellerin dert görmesin. Bu arada bloğunu yeni keşfettim. Bana uğradığın için de teşekkür ederim. Yine beklerim sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Bende çok severim sütlü tatlıları..
    Hem hafif hemde diğerlerine göre daha sağlıklı..
    Ellerine sağlık.
    Takibindeyim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. yurdumun etimeki ister çorbaya koy ister tatlıya :) ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı...

    YanıtlaSil
  5. MERHABA BLOGUNUZU YENİ KEŞFETTİM AYRICA ZİYARETİNİZ İÇİNDE TEŞEKKÜR EDERİM.
    blogunuzda tatlınızda çok güzel olmuş ellerinize sağlık
    afiyet bal olsun
    sevgilerimle
    sevil

    YanıtlaSil
  6. offff offff muhteşem olmuş.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Etimek tatlısı ben de yapıyorum ama bu tarif benim yaptığımdan daha lezzetli görünüyor, görüntüsü de muhteşem ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. VE GECE YE 25 DAKİKA VAR VE BENİM DOĞUM GÜNÜM BAŞLAYACAK SABAH TÜM SEVDİKLERİM YANIMA GELECEK İNŞALLAH VE BEN ONLARA KENDİ DOĞUM GÜNÜ PASTAMI YAPMAK İSTİYORUM VE BU TARİFTEN VAZ GEÇEMİYORUUUUM
    İYİKİ DOĞDUUUUUUM BENNNN :)))

    YanıtlaSil
  9. ben derimki yediğiniz en mükemmel tatlı tavsiye olunur amma yemeyi bırakamıyorsunuz çok kilo aldırıyo :((((((((

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters