7 Haziran 2013 Cuma

fırında kıymalı makarna

haziranda her güne tarif demiştim.....bir eksiyle devam ediyorum(((( dün sadece üşendim....kolay bir tarif ama detaylı .....yazması yapmasından zor olan tariflerden....ama yenesi lezzetlerden.....siz benim uzun uzun anlattığıma bakmayın hazır kavrulmuş kıymanız varken makarna haşlayın beşamel sosla birleştirin ve kaşar ekleyin )) anlaşılası oldu demi.....uzun uzun anlatmaya gerek varmıdır? desem de yemek bloguna uygun bir davranış sergileyelim ve adım adım yazayım.....

malzemeler
1 paket çubuk makarna
iç harcı
250 gr kıyma
1 büyük soğan
2 tane kırmızı biber
3 tane sivri biber
3 tane domates
yarım demet maydanoz
tuz karabiber kırmızı biber
sosu
1 paket beşamel sos
3/5 su bardak süt
1 kase rendelenmiş kaşar
üzerine 
rendelenmiş kaşar
kıymayı soğanla iyice kavurun biberleri ekleyin ve kavurmaya devam edin domatesleri ekleyin suyunu çekene kadar kavurun baharatlarını ilave edin maydanozu ekleyin karıştırın ve altını kapatın beşamel sosu üzerindeki tarife göre hazırlayın ılıtın makarnayı haşlayın süzün  ılıyan sosu ve rendelenmiş kaşarı makarnayla karıştırın
az yağladığınız borcama karışımın yarısını dökün kıymanın hepsini makarnanız üzerine yayın kalan makarnalı karışımı kıymanın üzerine dökün rendelenmiş kaşarla her tarafını kapatın ısınmış fırında üzeri kızarana kadar pişirin....
afiyetle.....

4 yorum:

  1. Merhaba,

    Bloğumda düzenlediğim HATAP UN sponsorluğunda ki“Çorum yemekleri etkinliğine” katılımınızı bekliyorum.Tek yapmanız gereken herhangi bir Çorum yemeğini pişirip “bengisuabihayat@gmail.com “ adresine fotoğrafını göndermeniz.Fotoğraf gönderen katılımcılar arasından çekilişle belirleyeceğimiz 15 kişiye hediyelerimizi göndereceğiz.

    Ayrıntılar için aşağıda ki linke tıklayabilirsiniz.

    http://bengisu-abihayat.blogspot.com/2013/06/corum-yemekleri-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  2. ama ben o servis tabağını kimseye vermem kiiiiiiiii :))))

    YanıtlaSil
  3. Resimler o kadar guzel ki.kac gundur aklimda deniyecegim diyorum nasip olmuyor...ellerine saglik

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters