3 Mayıs 2014 Cumartesi

yumurta salatası

hayırlı sabahlar.....bugün sayfamı açan herkese bu enfessss çikolatalardan ikram ediyorum buyrun lütfen çekinmeyin )))))
ve günlerden güneşli bir cumartesi .....kaç gündür yağmur ve gri bir hava vardı ankara da bugün güneşli ya coşkuluyum ))) iş yapasım var ....güneş nelere kadir resimdeki çikolataların hepsini bitirmiş gibi enerjik hissediyorum ))) iyi ki varsın güneş........hoş gerçi o çikolataları yesem vicdan azabı çekmekten gına gelirdi (((
şu an vicdan azabı da çekmiyorum ......
cumartesi ama evde ahmet yavuz ve ben varız...hafta sonu gibi deyil sanki) daha az iş yapcam sevinelim bence) oğluma özel bir şeyler hazırlayayım gönlü olsun ....bana baş başa adem doruğa kahvaltıya gitmeyi teklif etti şaşırdım ....hala şaşkınım=) 
ve geçen haftalarda yaptığım yumurta salatası .....ahmet yavuz hariç herkes seviyor ...yumurta bu şekilde tüketiliyor bizim evde.....yapımı kolay lezzetli ve doyurucu .....




malzemeler ve yapılışı 
4 tane haşlanmış yumurta
2 tane kırmızı biber
biraz maydanoz
2-3 yaprak mor marul
tuz karabiber pul biber
2 kaşık sıvı yağ
biraz nar ekşisi 

bütün malzemeleri doğrayın baharatlarını ilave edin ve karıştırın 
afiyetle..........

1 yorum:

  1. Bizde de günes var bugün..:) Ben Almanya`da yasiyorum da...:) Sahane cikolatalardan aldim bir tane,,,

    Sevgilerimle, güzel ve bol günesli bir hafta sonu diliyorum....

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters