13 Ağustos 2014 Çarşamba

pesto soslu penne makarna

bugün ilk anne oluşumun 18. yıldönümü bugün kızımın doğumgününü deyil benim ilk anne oluşumu kutlayalım 
19 yaşım bitmemişti gülranamı kucağıma aldığımda ....bir çok şey için erken olabilir ama artık anneydim tam bu saatlerde çocuklarımın ablası bizim ilk göz ağrımız 1 ay önceden dünyaya merhaba dedi minicik küçücük 2.485 gr olarak geldi
 hiç unutmam ilk gezmesi  1 haftalıkken hatice değer ablamdı ve ilk sözü bu ne kadar küçük eli gözü burnu düğme gibi demişti....düğme gibi minnacık bir avuç dolusu akıllımı akıllı bir evladım vardı artık yarim oldu arkadaşım oldu evladım oldu koskoca bir kız oldu
 o minnacık düğme gibi kızım doktor olacak 
hayal etmeyen bana hediyedir evlatlarım 18 yıl önce bugün iyiki anneliği tatmışım sonsuz şükürler olsun allahıma 
bu güzelliği bana yaşattığı için ......


bugünkü tarif sevgili pınardan çok lezzetli bu makarna tarifi için teşekkürler pınar.....
malzemeler ve yapılışı 
1 paket penne makarna 
2 paket krema 
4 tatlı kaşığı pesto sos
üzerine parmesan peyniri

makarnayı haşlayın 
ayrı bir tavada krema ve pesto sosu karıştırarak pişirin 
süzdüğünüz makarna ile sosu iyice karıştırın 
servis tabağına alın üzerine parmesan peyniriyle ikram edin 
afiyetle.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters